29.06.2011

خط و نشان های احمدی نژاد در جمع خبرنگاران خودی، کابینه خط قرمز است/ تاکنون سکوت کرده‌ام اما از همکارانم دفاع می‌کنم

فردا: امروز با یک برنامه ریزی قبلی تنها برخی خبرنگاران وابسته و همراه به نهاد ریاست جمهوری دعوت شده بودند که احمدی‌نژاد در میان آن‌ها اظهارات جنجالی جدید خود را بیان داشته است. رئيس جمهور گفت: موضع دولت در برابر فشارهاي كه وارد مي‌شود، همچنان سكوت است چرا‌كه كشور نيازمند وحدت و همدلي است اما كابينه خط قرمز است و مجموعه اين فشارها كاري سياسي است.
رئيس جمهور دستگيري‌هاي اخير برخي مقامات دولتي را اقدامي سياسي دانست و گفت كه اگر اين روند ادامه يابد، مسائل را با مردم در ميان گذاشته و به وظيفه قانوني خود عمل مي‌كنم.

به گزارش «فردا» به نقل از فارس، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در حاشيه جلسه امروز هيئت وزيران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضع دولت در برابر فشارهاي كه وارد مي‌شود، همچنان سكوت است چرا‌كه كشور نيازمند وحدت و همدلي است اما كابينه خط قرمز است و مجموعه اين فشارها كاري سياسي است.

وي تصريح كرد: موضع ما سكوت بوده و همچنان سكوت است اما اگر بخواهند به اين روند ادامه دهند، مسائل را با مردم در ميان مي‌گذارم و به وظايف قانوني خود در اين خصوص عمل مي‌كنم.

رئيس جمهور كه ابراز اميدواري كرد اين روند متوقف شده و نيازي نباشد وي وارد عمل شود، گفت كه در خصوص اتهاماتي كه به همكارانش در دولت وارد مي‌كنند، با رئيس قوه قضائيه مذاكره كرده است.

بنا بر گزارش «فردا»؛ محمود احمدی‌نژاد در حالی بین برخی خبرنگاران این تهدیدات‌ها را بیان داشته و به خط و نشان کشیدن پرداخته است که چند ماهی است در بین این جمع رسانه‌ای حاضر نمی‌شده است و تنها خبرنگاران پس از جلسات هیات دولت می‌توانستند با وزرا گفت‌و‌گو داشته باشند.

امروز نیز با یک برنامه ریزی قبلی تنها برخی خبرنگاران وابسته و همراه به نهاد ریاست جمهوری دعوت شده بودند که احمدی‌نژاد در میان آن‌ها اظهارات جنجالی جدید خود را بیان داشته است.

به نظر می‌رسد این گزینش رسانه‌ای با توجه به هماهنگی قبلی برای بیان اظهارات امروز احمدی‌نژاد بوده است تا وی بتواند به بدون هیچ حاشیه‌ای، فصل جدیدی در مناقشات سیاسی خود با منتقدانش بگشاید.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates