10.07.2011

اعلام رسمي اسامي اعضاي كميته هفت نفره اصولگرايان

شفاف: از طرف آيت‌الله يزدي، حجج اسلام حسيني بوشهري و كعبي و از طرف جامعه روحانيت، حجج اسلام سيدرضا تقوي و ابوترابي‌فرد براي عضويت در كميته‌ هفت نفره‌ اصولگرايان معرفي شده‌اند و اين چهار نفر در كنار آقايان حدادعادل، عسگراولادي و ولايتي، كميته هفت نفره را با عنوان كميته داوري و نظارت در جريان حركت اصولگرايان تشكيل مي‌دهند.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز به صورت رسمي، اعضاي كميته هفت نفره اصولگرايان را كه به عنوان كميته داوري و نظارت در جريان اصولگرايي فعاليت مي‌كنند، معرفي كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين سالك در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: از طرف آيت‌الله يزدي، حجج اسلام حسيني بوشهري و كعبي و از طرف جامعه روحانيت، حجج اسلام سيدرضا تقوي و ابوترابي‌فرد براي عضويت در كميته‌ هفت نفره‌ اصولگرايان معرفي شده‌اند و اين چهار نفر در كنار آقايان حدادعادل، عسگراولادي و ولايتي، كميته هفت نفره را با عنوان كميته داوري و نظارت در جريان حركت اصولگرايان تشكيل مي‌دهند.

وي هم‌چنين با تاكيد بر اين‌كه جلسات كارشناسي جامعتين ادامه خواهد داشت، در مورد نشست روز گذشته(جمعه) نمايندگان جامعتين نيز گفت: اگر چنين جلسه‌اي برگزار شده باشد در اين راستا بوده است.

گفتني است جامعه مدرسين حوزه علميه قم، معرفي دو عضو خود را در اين كميته به آيت‌الله يزدي واگذار كرده بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates