11.07.2011

شکوری‌راد: سیدحسن تکذیب کرد ولی تکذیب نکرد که! تلاش جریان‌فتنه برای فرار از شوک رسوایی فیس‌بوکی علیه فرمانده سپاه

رجانیوز: تکذیب مطالب منسوب به آقای سید حسن مصطفوی در واکنش به اظهارات اخیر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با جنجال خبری از سوی برخی رسانه‌های خاص و همچنین جریان اپوزیسیون همراه شده بود، موجب عصبانیت افراطیون جریان فتنه شده و آنان را وادار به توجیه این مساله کرده است.

به گزارش رجانیوز، پس از آنکه برخی سایت‌های اینترنتی مدعی شدند که حجت‌الاسلام سید حسن مصطفوی در صفحه فیس بوک خود مطالبی را علیه سرلشکر جعفری منتشر و وی را به دخالت در سیاست متهم کرده، سایت رسمی موسسه حفظ و تنظیم آثار امام(ره) ضمن تکذیب این مطالب، اعلام کرد که وی اساسا هیچ صفحه‌ای در سایت فیس بوک ندارد.

پس از اعلام رسمی این مساله، رسانه‌های اینترنتی ضد انقلاب تلاش کردند تا با بهانه‌جویی‌های گسترده، به القای اختلاف میان مسئولان ارشد کشور دامن بزنند؛ موضوعی که حتی توسل این سایت‌های ضدانقلاب به صحیفه امام خمینی(ره) را نیز به دنبال داشت!

به عنوان مثال، “علی شکوری‌راد” یکی از اعضای حزب منحله مشارکت که رابطه تنگاتنگی با رسانه‌های ضدانقلاب به ویژه تلویزیون دولتی انگلیس دارد، در یادداشتی که در اینترنت منتشر کرده، ضمن اذعان به تکذیب این موضوع از سوی سید حسن مصطفوی با بیان اینکه “حاج حسن آقا بلافاصله در واکشن به سخنان یکی از حاضران گفت نه، آن خبر را تکذیب می کنم من اصلاً در فیس بوک صفحه ای ندارم و آن را دیگران ساخته اند”، تلاش کرده تا به توجیه دروغ پیشین رسانه‌های ضدانقلاب بپردازد.

شکوری‌راد بدون اشاره به اینکه حجت‌الاسلام خمینی صراحتا این اخبار را تکذیب کرده، اضافه کرده است: وی در واقع نه نگرانی خود را از دخالت نظامیان در سیاست که مغایر رهنمود موکد حضرت امام است پنهان و نه محتوای آن سخن منسوب به خود، که جمله ای مبرهن بیش نبود، را تکذیب می کرد بلکه می گفت من در فیس بوک صفحه ای ندارم و در آن چیزی ننوشته ام.

این عضو مشارکت که با انتشار نامه‌ها و بیانیه‌های متعدد به نام این حزب منحله، تلاش می‌کرد تا به احیای جریان فتنه بپردازد و به همین دلیل در جریان آشوب‌های خیابانی سال 88 مدتی بازداشت شده بود، برای توجیه رویکرد دروغگویانه رسانه‌های فتنه، دست به فرافکنی هم زده و به خبرگزاری‌های رسمی کشور نظیر فارس حمله کرده و نوشت: «ساعتی پیش که سایت خبر گزاری فارس را مشاهده می کردم، با همان ویژگی هایی که مخصوص روزنامه‌ی کیهان و من تبع آن از جمله خبرگزاری فارس است، تکذیبیه ساده سایت موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) را که انتساب صفحه‌ی فیس بوک به ایشان را نفی کرده بود، درج و آن را به اصل موضع نسبت داده بود.»

گفتنی است سرلشکر جعفری در سخنان خود، به بررسی ماهیت جریانات فعال در فتنه 88 پرداخته بود و با اشاره به همراهی برخی از طیف‌های سیاسی نظیر اصلاحات با آشوبگران، خواستار درنظر گرفتن این مسائل در تایید صلاحیت افراد برای انتخابات مجلس نهم شده بود.

همچنین چند روز پیش، آیت‌الله آملی لاریجانی در سخنانی گفت: به لحاظ مسئولیتی که در قانون اساسی بر عهده سپاه پاسداران نهاده شده، این نهاد فقط یک نیروی نظامی نیست و جنجالی که برخی در دوران اصلاحات مطرح کردند که اینها نیروهای نظامی صرف هستند، بر خلاف قانون اساسی است. تعابیری که در قانون اساسی برای پاسداران انقلاب اسلامی آمده، تعابیری است که در آن، دفاع از اسلام و مکتب اسلام هم هست و این یک مبنای بسیار مهم در عملکرد سپاه است.

به نظر می رسد این رسوایی فیس بوکی برای ضد انقلاب به بی اعتباری دیگر صفحات فیس بوکی منتسب به فعالان سیاسی در این شبکه اجتماعی دامن زده و از اداره گروهی این صفحات توسط یک گروه محدود و مشخص پرده برداشته است!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates