16.07.2011

تكذيب مصاحبه علامه مصباح يزدي با مهر

مجمل: اظهارات منتسب به آيت الله مصباح يزدي در خصوص تغيير مواضع ايشان نسبت به جريان انحراف تكذيب شد.
به گزارش مشرق، روز پنجشنبه سخناني منسوب به آيت الله مصباح يزدي به طور گسترده در رسانه هاي داخلي و خارجي منتشر شد كه خبرگزاري مهر آن را گفت وگويي اختصاصي با خود عنوان كرده بود.
اين خبرگزاري مدعي شده بود كه آيت الله مصباح يزدي مواضع خود را نسبت به جريان انحراف پس گرفته و البته حمايتش از احمدي نژاد نيز براساس مصلحت و در برابر رقباي وي بوده است.
اين خبر البته به سرعت از سوي دفتر آيت الله مصباح و نزديكان ايشان تكذيب شد.
حجت الاسلام جلالي، مسئول دفتر حضرت علامه مصباح يزدي و حجت الاسلام روانبخش عضو هيئت علمي موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) هر كدام بصورت جداگانه در گفتگو با بي باك ادعاي خبرگزاري مهر را تكذيب كردند.
حجت الاسلام جلالي گفت: انتساب چنين اظهاراتي به حضرت علامه مصباح يزدي كذب محض است و ايشان با هيچ خبرگزاري در اين زمينه مصاحبه نكرده است از همين رو اعتراض خود را به مسئولين خبرگزاري مهر اعلام كرديم و آنها نيز به حذف اين خبر اقدام نمودند.
همچنين حجت الاسلام روانبخش در اين باره گفت: اصولا حضرت علامه مصباح يزدي اهل مصاحبه نيستند مگر در مواقع شاذ و ضرورت، بدين جهت ما نيز بعد از انتشار چنين خبري تعجب كرديم كه ايشان چگونه به چنين مصاحبه اي تن داده اند. بعد از صحبت با حضرت علامه، ايشان تصريح كرده اند كه بنده با هيچ خبرنگاري مصاحبه نكرده ام.
گفتني است انتشار چنين خبري در شرايط فعلي كافي بود تا برخي رسانه هاي داخلي و خارجي خشم خود را نسبت به آيت الله مصباح بيش از گذشته بروز داده و در جستجوي كشف تناقض در اظهارات ايشان باشند. اين رسانه ها همچنين تلاش كردند تا با ترسيم سناريوهايي، ايشان را به بي صداقتي متهم كنند.
خبرگزاري مهر البته چندي پيش نيز گزارشي از مطالب مطرح شده در ديدار دكتر لاريجاني و آيت الله مصباح منتشر كرد كه كذب محض بود و توسط روابط عمومي موسسه امام خميني(ره) تكذيب شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates