21.07.2011

شجونی خطاب به اصلاح‌طلبان آماده شرکت در انتخابات: خر داغ می‌کنند، از گوشت خبری نیست

خُسن اقا: گویا این آخونده هم گرمای داغ کردن خر را حس کرده!
دیگربان: جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز گفته که «اصلاح‌طلبان بوی کباب شنیدند که انتخابات نزدیک است٬ غافل از اینکه خر داغ می‌کنند.»

آقای شجونی این مطلب را روز چهارشنبه (۲۹ تیر) در گفتگو با سایت «فرارو» اعلام کرده و افزوده است: «اگر پرونده خاتمی، موسوی و کروبی مورد بررسی قرار گیرد دیگر برای این‌ها و مدعیان اصلاح‌طلبی آبرویی باقی نمی‌ماند که بخواهند قدم به میدان انتخابات بگذارند.»

وی افزوده که «سابقه ننگینی که اصلاح‌طلبان از خود به جا گذاشته‌اند دیگر این حق را برای آن‌ها باقی نمی‌گذارد که حرف از مردم بزنند و از زبان آن‌ها سخن بگویند.»

این روحانی محافظه‌کار اظهار داشته که اصلاح‌طلبان «اگر بازهم جسارت کنند و قدم به عرصه انتخابات بگذارند قطعا نمی‌توانند از فیلنر شورای نگهبان رد شوند.»

اظهارات جعفر شجونی در واکنش به شروط محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران برای شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس ایراد شده است.

در هفته‌های اخیر بحث و جدل‌ها در خصوص شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس بالا گرفته و در میان محافظه‌کاران واصلاح‌طلبان دید‌گاه‌های متفاوتی در این خصوص مطرح شده است.

در این دو جریان سیاسی برخی موافق شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات هستند و برخی با حضور آنها در عرصه انتخابات مخالفت می‌کنند.

در این میان شروط محمد خاتمی برای مقام‌های جمهوری اسلامی به عنوان خواسته اصلاح‌طلبان به منظور شرکت در انتخابات با خشم محافظه‌کاران روبرو شده است.

خاتمی آزادی زندانیان سیاسی به خصوص رهبران جنبش سبز و برگزاری انتخابات آزاد را شرط شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات اعلام کرده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates