23.07.2011

وقتی که مدعیان آگاهی از سیاست، آسمان و ریسمان را به هم می‌بافند تا به نتیجه دلخواه و طنز آمیزی که می‌خواهند برسند!!

پیک نت: انفجار و ترور جمعی با کدام اهداف در نروژ صورت گرفت!

حادثه ای که از آستانه برگزاری مسابقه فوتبال زنان نسبت به وقوع آن هشداد داده بودند، سرانجام روز گذشته در نروژ روی داد. انفجار در ساختمان مرکز دولتی نروژ که وقوع آن را مشابه 11 سپتامبر و حمله به برج های دو قلوی امریکا در نیویورک دانسته اند.

در آستانه برگزاری مسابقه فوتبال زنان، برخی مطبوعات آلمان اشاره به اطلاعاتی کرده بودند که در باره حمله انفجاری به محل برگزاری این مسابقه در آلمان شده بود. در پایتخت آلمان “برلین” و یا شهر مرکزی جنوب آلمان “مونیخ”.

آن واقعه روی نداد. یا خنثی شد و یا عاملین و آمرین آن صلاح ندانستند و یا نتوانستند آن را در آلمان اجرا کنند.

پیش از آن، امریکا نسبت به احتمال 11 سپتامبر تازه ای، و این بار در اروپا خبر داده بود. تلویزیون آی. بی. سی نیز سه روز پیش نسبت به احتمال حوادث انفجاری مرگبار در موسسات بزرگ دولتی در اروپا هشدار داده بود، از جمله در پالایشگاه‌های نفت و کارخانه‌های شیمیایی در اروپا.

علیرغم همه این هشدارها، واقعه ای که پیش بینی شده بود، در پایتخت نروژ “اسلو” روی داد و انفجار عظیم در مقر دولتی این کشور روی داد. همزمان با این انفجار، به فستیوال جوان حزب کارگر نروژ، که حزب حاکم در این کشور است حمله شده و شرکت کنندگان به رگبار مسلسل بسته شدند. شمار تلفات انفجار اسلو بالای 10 کشته اعلام شده که تجربه نشان داده، بتدریج اخبار دقیق تلفات را اعلام خواهند کرد تا جامعه دچار خشم و هیجان نشود. شمار تلفات جوان در محل فستیوال چند ده تن اعلام شده است.

اما واقعه مهم دیگر آنست که پلیس مستقیما در به رگبار بستن جوانان دست داشته است. امری که می تواند در باره انفجار مرکز دولتی نیز بزودی کشف و حتی اعلام شود.

بستن فضای سیاسی، ایجاد شرایط امنیتی در سراسر اروپا، دامن زدن به خشم مردم علیه مسلمانان- که تبلیغات غیر مستقیم پیوسته بر نقش آفرینی آنان در حوادثی از نوع حوادث روز گذشته نروژ متمرکز است- و سرانجام، حمله به کانونی که بعنوان مرکز فتنه در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس از آن یاد می کنند،(ایران) از اهداف حوادث روز گذشته نروژ است؟ بویژه که از چند روز پیش مطبوعات و رسانه های تصویری اروپا و امریکا روی مستقر شدن شماری از رهبران القاعده در ایران متمرکز شده و انواع ادعاها را دراین بار مطرح می کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates