24.07.2011

متهم شدن آمریکا و اسرائیل به تروریسم از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس ایران

رادیوفرانسه: رئیس مجلس شورای اسلامی ترور داریوش رضائی نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد رشتۀ فیزیک را یک اقدام تروریستی “آمریکائی صهیونیستی” خواند و گفت با این حساب امریکائی ها این گونه اقدامات را در آرایش مدیریت جهانی کذائی خود مباح می دانند اما به عواقب آن خوب اندیشه کنند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز (یکشنبه) در واکنش به کشته شدن یکی از فرماندهان سپاه در نبرد نیروهای دولتی با اعضای سازمان موسوم به “حیات آزاد کردستان” یا “پژاک” و ترور یک دانشجوی رشتۀ فیزیک در روز گذشته در تهران، آمریکا و اسرائیل را مورد حمله قرار داد و به دست داشتن در این دو قتل متهم کرد.
علی لاریجانی در مورد کشته شدن فرمانده سپاه گفت امروز ماجراجوئی های آمریکا در منطقه نفس های آخر خود را می زند و به همین جهت دست به دامن گروه های تروریستی شده اند تا بر ناکامی خود سرپوش بگذارند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ترور داریوش رضائی نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد رشتۀ فیزیک را یک اقدام تروریستی “آمریکائی صهیونیستی” خواند و گفت با این حساب امریکائی ها این گونه اقدامات را در آرایش مدیریت جهانی کذائی خود مباح می دانند اما به عواقب آن خوب اندیشه کنند.
باید یادآوری کنیم که دیروز رسانه هایی جمهوری اسلامی ایران از داریوش رضائی نژاد، دانشجوی٣٥ سالۀ دانشگاه، به عنوان یکی از دانشمندان هسته ای ایران یاد کرده بودند.
بر اساس برخی گزارش ها این دانشجوی کارشناسی ارشد در عرصۀ هسته ای فعال بوده و با وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران همکاری می کرده است.
داریوش رضائی نژاد دیروز از سوی مهاجمان موتور سوار هدف یک سوء قصد تروریستی قرار گرفت و در اثر اصابت پنج گلوله جان باخت. در این حمله، همسر او مجروح شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates