27.07.2011

نصب ده‌ها بنر تبلیغاتی در مسیر حرکت شهردار تهران به کهریزک: صرف هزینه‌های تبلیغاتی از منابع شهرداری برای اشخاص با کدام توجیه؟!

ابصار: اگر قرار بود هر نهادی برای افتتاح پروژه‌هایی که از وظایفش نیز هست برای شخص خود تبلیغ کند، تمام شهر و کشور باید از تصاویر و تبلیغات اشخاص پر می‌شد، در حالی که روزانه ده‌ها پروژه در دولت افتتاح می‌شود شاهد اینگونه حرکات نیستیم.

امروز چهارشنبه طی مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف و تنی چند از مسئولان شهر تهران ایستگاه متروی کهریزک که آخرین ایستگاه از توسعه جنوبی خط ۱ مترو تهران است، افتتاح می‌شود.

به گزارش ابصارنیوز، بهره برداری از این پروژه همچون سایر پروژه‌های شهرداری تهران، با هزینه‌های تبلیغاتی بسیاری همراه بود، به گونه‌ای که فقط ده‌ها بنر تبلیغاتی در مسیر حرکت شهردار تهران به سمت این ایستگاه است! نصب شده بود که مشخص نیست آیا لازم است برای افتتاح یک پروژه بنرهایی حاوی عکس شهردار نصب شود، این در حالی است که مقام معظم رهبری ابتدای امسال در تذکری به مسئولان و نهاد‌ها فرموده بودند از نصب بنر با تصاویر ایشان و تبلیغ سال جهاد اقتصادی از این طریق خودداری کنند چرا که مصداق اصراف است.

اگر قرار بود هر نهادی برای افتتاح پروژه‌هایی که از وظایفش نیز هست برای شخص خود تبلیغ کند، تمام شهر و کشور باید از تصاویر و تبلیغات اشخاص پر می‌شد، در حالی که روزانه ده‌ها پروژه در دولت افتتاح می‌شود شاهد اینگونه حرکات نیستیم.

بی‌شک اطلاع رسانی به مردم در خصوص افتتاح پروژه‌ها امری لازم و ضروری است اما تبلیغ افراد در این خلال هیچ توجیهی ندارد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates