09.08.2011

کسی حق ندارد نام خلیج فارس را حذف کند/ عنوان مسابقات تغییر نکرده

مهرنیوز: رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به اضافه شدن نام یک شرکت مخابراتی به پسوند رقابتهای لیگ برتر در فصل یازدهم گفت: هیچ تغییری در عنوان رقابتهای لیگ برتر با عنوان جام خلیج فارس صورت نگرفته و کسی حق ندارد عنوان خلیج فارس را حذف کند.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص تغییر عنوان رقابتهای این فصل لیگ برتر به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای لیگ برتر همچون سالهای گذشته تحت عنوان رقابتهای لیگ برتر خلیج فارس برگزار می شود و کسی حق ندارد عنوان خلیج فارس را حذف کند.

وی افزود: در این فصل فقط نام یک برند را به آن اضافه کرده ایم و مسابقات تحت عنوان رقابتهای لیگ برترخلیج فارس برگزار می شود و در فصل آینده ممکن است برند دیگری جایگزین شود چون قرارداد ما با این شرکت تا پایان این فصل است.

عزیز محمدی اظهار داشت: بعضی ها مغرضانه این موضوع را مطرح می کنند که سازمان لیگ نام خلیج فارس را جایگزین کرده است. اینها همان افرادی هستند که سال پیش نسبت به مطرح کردن نام خلیج فارس بعد از رقابتهای لیگ برتر فوتبال اکراه داشتند.

وی ادامه داد: ما به شرکت ایرانسل هم اعلام کرده ایم که باید نام خلیج فارس را حتما در تبلیغات خود بیاورند و رقابتهای لیگ را به طور کامل و تحت عنوان رقابتهای لیگ برتر خلیج فارس معرفی کنند و اگرنه با این موضوع برخورد می شود.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: سازمان لیگ همچون سالهای گذشته در سایت خود، نامه نگاری ها و مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا از عنوان خلیج فارس استفاد ه می کند و لوگوی رقابتها نیز همان خلیج فارس است و تغییری نکرده است.

عزیز محمدی در خاتمه گفت: کسی حق ندارد عنوان خلیج فارس را حذف کند حتی رسانه ها.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates