17.08.2011

نامزدی نمایندگان اسهال طلب در انتخابات مجلس

اعتدال: سخنگوی فراکسیون خط امام (ره) با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون از تلاش این فراکسیون برای حضور حداکثری اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس نهم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت “داریوش قنبری” ، با اشاره به برگزاری نشست شورای مرکزی فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست به دو موضوع چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات و اظهارنظرهای برخی افراد در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، شیروان و مهران در مجلس شورای اسلامی، افزود: اعضای فراکسیون اقلیت با ابراز تأسف از سخنان برخی افراد درباره عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات، سخنان آنها را مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات برشمرد.

وی با انتقاد از اینکه برخی افراد عدم حضور فتنه‌گران را به معنای عدم حضور اصلاح‌طلبان قلمداد می کنند، تصریح کرد: این دیدگاه برخاسته از دیدگاه جناحی افراطی است.

قنبری این گونه اظهارنظرها را برای تلطیف فضای سیاسی کشور مفید ندانست و اعلام کرد: اینگونه اظهار نظرها در مقطع کنونی برای کشور مضر است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخاب آتی نیز، افزود: فراکسیون خط امام (ره) سعی می‌کند شرایط را برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات دور نهم مجلس فراهم کند.

وی با اعلام اینکه اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات نیاز به برگزاری جلسات تخصصی دارند، یادآور شد: البته در این نشست بر این نکته تاکید شد که فراکسیون خط امام (ره) نماینده تمامی اصلاح‌طلبان نیست.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates