30.08.2011

هشدار یک نماینده محافظه‌کار به سران قوا: اختلاف‌ها ادامه یابد٬ رهبر گوشتان را می‌گیرد

دیگربان: موسی قربانی نماینده مجلس می‌گوید در صورتی که با وجود «هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا»٬ سران قوا بر «طبل اختلاف» بکوبند٬ ممکن است علی خامنه‌ای «گوش آنها را بگیرد.»

به گزارش سایت «خبر آنلاین»٬ آقای قربانی روز دوشنبه (هفتم شهریور) در صحن علنی مجلس گفته که «تعیین هیأت حل اختلاف از سوی رهبر نتیجه تمرد دست‌اندرکاران نظام از نصایح» وی بوده است.

این نماینده مجلس افزوده است: «اگر مسئولین به توصیه ایشان یعنی کوتاه آمدن در مواردی که امکان پذیر است، عمل می‌کردند نوبت به تعیین این هیأت نمی‌رسید.»

وی به سران قوای قضائیه٬ مقننه و مجریه هشدار داده است: «اگر باز هم بر طبل اختلاف بکوبند ممکن است رهبری گوش آنها را بگیرد.»

علی خامنه‌ای مرداد ماه امسال با تشکیل هیاتی با عنوان «هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه» محمود هاشمی شاهرودی را به ریاست آن منصوب کرد.

این هیات پس از افزایش اختلاف‌ها میان دولت محمود احمدی‌نژاد با دو قوه مقننه و قضائیه و شخص علی خامنه‌ای راه‌اندازی شده است.

پیش‌تر حمیدرضا ترقی عضو موتلفه اسلامی گفته بود کمیته‌ای به منظور بررسی تخلفات دولت احمدی‌نژاد از سوی علی خامنه‌ای تشکیل شده است.

اظهارات موسی قربانی نشان می‌دهد با وجود تشکیل این هیات٬ اختلاف‌ها میان سران قوای سه‌گانه همچنان ادامه دارد.

رابطه احمدی‌نژاد با دو قوه مقننه و قضائیه که برادران لاریجانی آن را اداره می‌کنند٬ مدت‌هاست به سردی گرائیده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates