05.09.2011

همه چیز در مورد احمدی نژاد در سند ویکی لیکس: اسلایدی که فرمانده سپاه به احمدی نژاد داد چه بود؟/ آیت الله فاضل، احمدی نژاد را به حضور نپذیرفت

انتخاب: یک مقام بلندمرتبه در وزارت خارجه ایران در جلسه ای در 14 دسامبر با نمانیدگان مدیر بخش ایران در دبی روشن ساخت که او در مورد مصالحه ی ایران در مورد مسئله ی هسته ای خوش بین نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ویکی لیکس با انتشار سندی مدعی شد: یک مقام بلندمرتبه در وزارت خارجه ایران در جلسه ای در 14 دسامبر با نمایندگان امریکا در دبی(دفتر بخش ایران در دبی)، اظهار داشت که او در مورد مصالحه ی ایران در مسئله ی هسته ای خوش بین نیست.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی “انتخاب” Entekhab.IR ؛ این سند در 14 دسامبر سال 2006 تنظیم شده است.

او معفتد است که احمدی نژاد بر عکس لاریجانی رئیس شورای عالی امنیت ملی و سردار صفوی می خواهد بمب اتم بسازد!

ویکی لیکس به نقل از این فرد که او را “مقام سابق و بلندمرتبه در وزارت خارجه ایران”، خوانده، نوشته است: احمدی نژاد در حال از دست دادن حمایت ها است و انتخابات 15 دسامبر نشانه ی آن است.

این مقام سابق گفت: احمدی نژاد به طور فزاینده ای در ایران نامحبوب است. احمدی نژاد از نقطه ی اوجش عبور کرده است و اکنون در حال سقوط است.

به ادعای او، روشنفکران هرگز از او حمایت نکردند اما اکنون روحانیون سپاه و مجلس همگی بر ضد او هستند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی “انتخاب” Entekhab.IR ؛ وی اظهار داشت: احمدی نژاد از روحانیون دور شده است مخصوصا از مراجع.

او ادعا کرد که احمدی نژاد ، حدادعادل رئیس مجلس را به قم فرستاده است تا درخواست دیدار با ایت الله لنکرانی را کند، اما پاسخ ایشان منفی بود. برعکس احمدی نژآد، هاشمی رفسنجای روابط خوبی با این افراد در قم دارد.

وی که ادعا می کند با فرمانده (وقت) سپاه رحیم صفوی رفیق است می گوید: سپاه دیگر از رئیس جمهور حمایت نمی کند.

وی گفت: رهبری سپاه اساسا واقع گرا است و مقامات در مورد رویکرد تهاجمی احمدی نژاد نگران هستند.

وی گفت که او اخیرا کنفرانسی برای مقطع دکترا در سپاه داده است که شامل نقشه ای بوده است که امریکا حضور نظامی در 12 کشور از 15 کشور اطراف ایران را دارد.

ویکی لیکس به نقل از این فرد که او را “مقام سابق و بلندمرتبه در وزارت خارجه ایران”، خوانده، نوشته است که صفوی این اسلاید را به احمدی نژاد به عنوان هشدار داده است. رئیس جمهور از ان به عنوان فرصتی یاد کرد که اهداف بیشتری در اختیار کشور در جنگ نامتقاران قرار می دهد.

او می گوید: احمدی نژاد به طور غلط معتقد است که امریکا یک امپراطوی در حال سقوط است که توسط ایران می تواند شکست بخورد!

وی گفت: مجلس هم علیه احمدی نژاد شده است.

او اظهار داشته است: مجلس به تازگی طرح انگشت نگاری از امریکایی ها برای ورود به ایران را به تنهایی تصویب کرد به این دلیل که احمدی نژاد با ان مخالف بود.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی “انتخاب” Entekhab.IR ؛ وی ادعا کرد که احمدی نژاد از بین مجلسی ها وزیر انتخاب می کند تا تاییدیه انها را بگیرد.

او گفت: مجلس به تازگی احمدی نژاد را برای سئوال احضار کرد زیرا او از سند چشم انداز 5 ساله خارج شده است و همچنین مجلسیها می خواهند از او در مورد پروژه های توسعه ای اش سئوالاتی بپرسند.

ویکی لیکس به نقل از این فرد که او را “مقام سابق و بلندمرتبه در وزارت خارجه ایران”، خوانده، نوشته است: برخی از مجلسیها مثل عماد افروغ و الیاس نادران در انتخابات ریاست جمهوری از احمدی نژاد حمایت کردند اما سپس از منتقدان جدی او شدند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates