18.09.2011

چرا “شریعتمداری” هیچگاه از مدیریت بانک صادرات نامی نمی‌برد؟ برادر حسین مراقب باشید دزدها به دست شما فرار نکنند!

ابصارنیوز: با توجه به مسئولیت مستقیم آقایان جهرمی (رئیس بانک صادرات)، پورمحمدی (رئیس سازمان بازرسی کل کشور) و رحمانی فضلی (رئیس دیوان محاسبات اداری و منصوب جناب آقای علی لاریجانی) چرا آقای شریعتمداری هیچگاه حتی نامی از آن‌ها نمی‌برد و نمی‌خواهد تا در این زمینه پاسخگو باشند؟
روزنامه کیهان در مطلبی به قلم مدیر مسئول آن، حسین شریعتمداری؛ بار دیگر به دولت تاخت و با فرار به جلو و پاک کردن صورت مساله، اختلاس سه هزار میلیاردی را به گردن دولت انداخت تا جریانات مطبوع وی که باید در این ماجرا پاسخگو باشند در امان بمانند.

به گزارش ابصارنیوز، حسین شریعتمداری که حتی یک روز سابقه حمایت از احمدی‌نژاد را ندارد، و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ نیز در حالی که موج عدالتخواهی نام احمدی‌نژاد را به صندوق‌ها می‌ریخت به ستاد حمایت از علی لاریجانی تبدیل شده بود، در حالی امروز برای دولت امر و نهی می‌کند و خود را دوستدار آن معرفی می‌کند که اولین حملات خود را در‌‌ همان سالهای اولیه دولت نصیب رئیس جمهور مردمی کشورمان کرد.

یادداشت “خرمای خشک و شربت آبلیموی خنک” را فراموش نکرده‌ایم که حسین شریعتمداری (چهره غیرفرهنگی سالهای قبل و چهره باصطلاح فرهنگی این روز‌ها!) در آن به تمسخر ساده زیستی و حسن انجام کار دولت مهروز پرداخت و نوشت: «شاید تصویب کنندگان مصوبه‌های یاد شده بر این باور باشند که اختیار کارکنان دولت در دست دولت است که سخنی منطقی و قابل قبول است اما فقط در حوزه الزامات شرعی و قانونی و نه در همه امور و از جمله امور شخصی، چرا که کارکنان دولت در اختیار دولت هستند ولی “برده” دولت نیستند که دولت بتواند در حوزه کاملا شخصی و سلیقه‌ای آنان دخالت کرده و امریه صادر کند.»

هر کس طی سالهای گذشته از وزیران گرفته تا افرادی همچون شریعتمداری، ظاهر حمایت از دولتی را که مورد تایید رهبری گرانقدر و معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته بود را به خود گرفت، این روز‌ها پرده از چهره افکنده و رگه‌های نفاق و دورویی را در خود ظاهر ساخت. و تمایلات ضد دولتی خود را که طی سالیان گذشته آن‌ها را مخفی می‌کردند را نمایان ساختند.

ديگر اي گندم نماي جو فروش/ با رداي عجب، عيب خود مپوش

پیشانی‌های پینه بسته خوارج فراموش شدنی نیست، همین پینه‌های ظاهرپرستان دنیاپرست و ظاهربین فرق امیرالمومنین را شکافت تا امروز الگوی بشر در مقابله با فتنه‌های زمانه باشد، و به قول حضرت حافظ که می‌گفت:

پشمینه پوش تندخو از عشق نشنیده‌است بو/ از مستیش رمزی بگو تا ترک هشیاری کند

صوفیان ظاهرپرست که دکانی برای خود راه انداخته بودند، از عشق فهمی ندارند و محبت در پیشخوان منازل آنها، اسنادی است برای پرونده سازی علیه کسانی که مخالف نظر آنان باشند، خواه مومن باشند خواه کافر؛ و این داستان تکفیر غصه همیشگی رهروان راه حق در طول تاریخ بوده است.

حسین شریعتمداری در یادداشت اخیر خود کشف اختلاس معروف را به خود نسبت داد تا از غافله کاشفان این روز‌ها عقب نماند، «کیهان خبر داده بود»، «کیهان نوشته بود»، «کیهان اسنادی در اختیار دارد»، و کیهان چه و چه از جمله واژگانی است که کمتر مخاطبی از آن بی‌اطلاع است.

اما نکته قابل توجه در یادداشت اخیر، فرار به جلو وی و جریان مطبوع وی از این ماجراست، رئیس جمهور با صراحت تمام در سفر استانی به اردبیل از دستگاه قضائی خواست تا با هرکس در هر لباس مقدسی که این اختلاس را انجام داده برخورد کرده و عوامل آنرا محاکمه و به مردم معرفی کند.

صراحت کلام رئیس جمهور در کنار تاکتیک رسانه‌ها و جریانات تکفیری که سعی در القای انجام اختلاس ۳هزار میلیاردی توسط جریان خودساخته و موهوم انحرافی دارند، نشان دهنده صداقت دلوت و در عوض ترس جریان تکفیری از افشای پرونده اختلاس است. و در این بین روزنامه کیهان نیز با یادداشت اخیر خود ماموریت شلوغ کردن صحنه و فراری دادن دزد‌ها را دارد.

بد نیست آقای شریعتمداری به سوالات زیر پاسخ دهد:

۱- ایشان در انتخابات سال ۸۴ حامی کدام کاندید انتخابات ریاست جمهوری بودند؟

۲- با توجه به مسئولیت مستقیم آقایان جهرمی (رئیس بانک صادرات)، پورمحمدی (رئیس سازمان بازرسی کل کشور) و رحمانی فضلی (رئیس دیوان محاسبات کل کشور و منصوب جناب آقای علی لاریجانی) چرا آقای شریعتمداری هیچگاه حتی نامی از آن‌ها نمی‌برد و نمی‌خواهد تا در این زمینه پاسخگو باشند؟

۳- هدف روزنامه کیهان از تحمیل عقیده خود به قوه قضائیه مبنی بر دست داشتن جریان موهوم انحرافی در اختلاس مذکور چیست؟ آیا عدالت دستگاه قضایی را قبول ندارد یا گمان می‌برد روزنامه مطبوعش علاوه بر انجام کارهای امنیتی و اطلاعاتی به گفته خود، حق قضاوت را نیز به تازگی کسب کرده است؟

بهتر است این روزنامه با مدیر مسئولی شریعتمداری به کار مطبوعاتی خود و اسناد در دسترسشان مشغول باشند و کار قضاوت را به دستگاه قضایی واگذار کنند.

شریعتمداری در بخشی از یادداشت خود نیز طبق سیاق گذشته بازهم رئیس جمهور را نصیحت کرده تا خود را از محاصره حلقه موهوم انحرافی خارج کند، به ایشان توصیه می‌شود به جای تعیین و تکلیف برای رئیس جمهور مملکت، کمی دوستان مسئول خود را در قضیه اخیر نصیحت کرده تا از زیر مسئولیت شانه خالی نکنند.

ناگفته نماند شریعتمداری در یادداشت اخیر ضمن اتهام زنی‌های ذکر شده، همچنان از نخواندن روزنامه کیهان توسط دکتر احمدی‌نژاد ناراحت است، وی نوشت: «اکنون رئیس دفتر آقای احمدی‌نژاد باید توضیح بدهد چگونه ادعا می‌کند که اختلاس بانکی اخیر توسط دولت شناسایی و مورد رسیدگی قرار گرفته بود و چرا این دروغ بزرگ را به ریاست محترم جمهوری انتقال داده و ایشان نیز در سخنرانی خود با قاطعیت آن را تکرار کرده‌اند. رئیس جمهور محترم که به گفته خودشان روزنامه نمی‌خوانند! بنابراین، دروغ یاد شده به‌یقین- یا به احتمال زیاد- بایستی از سوی رئیس دفتر آقای احمدی‌نژاد به ایشان القاءشده باشد!»

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که رئیس جمهور هیچ‌گاه نگفته «روزنامه نمی‌خواند» بلکه گفته بودند «روزنامه کیهان و شرق نمی‌خواند»؛ از اینرو مشخص می‌شود که روزنامه کیهان علاوه بر اتهام زنی، تهمت، دروغ و غیبت، در تحریف سخنان بزرگان نیز دستی بر آتش دارد.

در ثانی خواندن کیهان موجب ناراحتی سلامت روان و ایجاد فضای شک و تردید در جامعه خواهد شد، بنابراین نه تنها آقای رئیس جمهور کاری بسیار درست در نخواندن روزنامه (بخوانید مرکز اسناد محرمانه و سری) انجام می‌دهند، بلکه توصیه می‌شود دیگران نیز از خواندن این روزنامه یا بولتن محرمانه و سری اجتناب کنند.

در ‌‌نهایت باید گفت یکی از شعارهای مردمی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در مورد دکتر احمدی نژاد دادن لقب “دزدگیر” به ایشان بود، خاصیت دزدگیر این است که به محض انجام سرقت و یا قصد انجام آن به صدا در می‌آید، و دزدان هم مجبور به فرار می‌شوند، اما فقط یک دسته از دزدان هستند که فرار نمی‌کنند، و آن هم “دزدان بی چشم و رو” نام دارند که نه تنها دزدی می‌کنند بلکه فریاد بر می‌آورند که “آی دزد را بگیرید”…!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates