18.09.2011

مخالفت كوچک‌زاده با افشای نام حامیان اختلاس در جلسه غیرعلنی

عصرایران: به گفته وی، پورمحمدی گفت آقای كوچک‌زاده تذكر دادند كه اینجا دادگاه نیست و نباید اسم افراد را اعلام كنید، كار شما سیاسی‌كاری است.

پورمحمدی از توصیه‌نامه‌های دولتمردان در اختلاس 3000 میلیاردی خبر داد.

رئیس سازمان بازرسی كشور در ارائه گزارش خود به نمایندگان مجلس از برخی توصیه‌نامه‌های دولت‌مردان برای تسهیل فعالیت عامل اختلاس 3000 میلیاردی خبر داد كه این اقدام واكنش كوچک‌زاده نماینده حامی دولت را در جلسه غیر‌علنی مجلس بر‌انگیخت.

یكی از نمایندگان مجلس كه خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با مهر درباره جلسه غیر علنی امروز مجلس كه با حضور مسئولان دولتی و رئیس سازمان بازرسی كشور برای بررسی موضوع اختلاس 3000 میلیاردی تشكیل شد توضیح داد.

به گفته وی در این جلسه حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی كل كشور در ارائه گزارش خود به نمایندگان مجلس به نام برخی افراد اشاره كرد و خبر از توصیه‌نامه‌هایی از سوی برخی مسئولان بلند‌پایه دولتی برای اختلاس كنندگان داد.

این نماینده مجلس گفت: در هنگامی كه پور محمدی در حال نام بردن از برخی دولتمردان مرتبط با این موضوع بود، مهدی كوچک‌زاده نماینده تهران یادداشتی به رئیس سازمان بازرسی كشور داد و پورمحمدی نیز تذكر كوچک‌زاده را پشت تریبون اعلام كرد.

به گفته وی، پورمحمدی گفت آقای كوچک‌زاده تذكر دادند كه اینجا دادگاه نیست و نباید اسم افراد را اعلام كنید، كار شما سیاسی‌كاری است.

این نماینده تصریح كرد: جمعی از نمایندگان مجلس پس از این تذكر كوچک‌زاده اعتراض خود را نسبت به نماینده تهران اعلام كردند.

پورمحمدی نیز با اعلام اینكه سه سال است در برابر این هجمه‌ها و تهمت‌ها سكوت كرده‌ام در پاسخ به این تذكر تاكید كرد ما همه تخلفات را طبق روال قانونی بررسی كردیم.

این نماینده مجلس همچنین خبر داد كه احمد توكلی رئیس مركز پژوهش‌های مجلس نیز در این جلسه در اظهاراتی درباره اختلاس 3000 میلیاردی از افرادی نام برد و تاكید كرد نام بردن از افرادی كه دچار تخلف شده‌اند در بررسی این موضوع بلامانع است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates