26.09.2011

سایت «فردا‌نیوز» وابسته به محمدباقر قالبیاف: تجهیز وبلاگ‌های بی‌نشان توسط تیم احمدی‌نژاد

دیگربان: سایت «فردا‌نیوز» وابسته به محمدباقر قاببیاف از تجهیز و سازماندهی وبلاگ‌های بی‌نام و نشان از سوی تیم محمود احمدی‌نژاد خبر داد و نوشت این تیم «برخی از وبلاگ‌نویسان را به خدمت خود در آورده» است.

این سایت محافظه‌کار روز دوشنبه (چهارم مهر) ٬ در یادداشتی با اعلام این مطلب٬ پرسیده که آیا جریان انحرافی «مرکز عملیات سایبری» دارد؟

به نوشته «فردا‌نیوز» تیم احمدی‌نژاد «با پول و امکانات برخی از وبلاگ‌نویسان را به خدمت خود در آورده و افراد جدیدی را برای حضور در فضای مجازی سازماندهی می‌کند.»

این سایت افزوده که «نویسندگان غالب این وبلاگ‌ها نا‌شناس و حتی مشکوک» هستند و محتوای آن‌ها کیفیت بسیار پایینی دارد.

آن‌طور که «فردا‌نیوز» نوشته است این وبلاگ‌ها با «ادبیاتی تند علیه منتقدان، مخالفان و همچنین بسیاری از بزرگان کشور» فعالیت می‌کنند.

این سایت٬ «حمله به منتقدین با عنوان تکفیری و با ادبیات مشترک»، «پاسخگویی به انتقادات در حد روابط عمومی یک دولت» و «دسترسی به برخی اطلاعات محرمانه» را از ویژگی‌های این وبلاگ‌ها برشمرده است.

همان‌طور که سایت «فردا‌نیوز» نوشته تیم احمدی‌نژاد با آغاز فیلتر سایت‌های نزدیک به دولت و بازداشت گروهی از مسئولان آن به راه‌اندازی سایت‌ها و وبلاگ‌های بی‌نشان روی آورده است.

در این سایت و وبلاگ‌ها شدید‌ترین حملات علیه محافظه‌کاران منتقد دولت صورت می‌گیرد بدون آنکه هویت گردانندگان آن‌ها مشخص باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates