29.09.2011

رئیس دولت دهم خطاب به هوادارانش: مقاومت خواهیم کرد٬ پیروزی نهایی نزدیک است

دیگربان: محمود احمدی‌نژاد در مراسم استقبال گروهی از هوادارانش از وی در فرودگاه مهرآباد تهران٬ به طور تلویحی حامیان علی خامنه‌ای را «اقلیت خودخواه سلطه‌طلب» خواند و گفت: «پیروزی نهایی نزدیک است.»

به گزارش سایت «دولت‌ ما»٬ آقای احمدی‌نژاد این سخنان را شامگاه دوشنبه به هنگام بازگشت از نیویورک بیان کرده و افزوده است: «راه روشن است تا اینجا طی کرده‌ایم باید بقیه‌اش را هم طی کنیم.»

وی خطاب به جمعیت استقبال کننده گفته که «باید بایستیم، صف‌ها جدا می‌شود» و راه «آن اقلیت خودخواه سلطه‌طلب که فقط به منافع خودشان هستند، فکر قدرتند و فکر ثروت هستند» نیز جدا خواهد شد.

احمدی‌نژاد ادامه داده که «جریان زلال توحید، جریان زلال عدالت، جریان زلال ولایت، جریان زلال امام زمانی خودش را در دنیا نشان» خواهد داد.

سایت «ابصار‌نیوز» هم گزارش کرده که در این مراسم استقبال٬ شعار‌هایی از قبیل «یار علی در نهروان، سکوتو بشکن قهرمان» و «طالبان، نهروان، پیوندتان مبارک» سر داده شده است.

براساس این گزارش٬ احمدی‌نژاد نیز در واکنش به این شعار‌ها خطاب به حامیان خود گفته که «نگران نباشید وقتش {شکستن سکوت} خواهد رسید.»

رابطه محمود احمدی‌نژاد با علی خامنه‌ای ماه‌هاست تیره شده و حامیان دو طرف مدت‌هاست یکدیگر را تهدید به افشاگری می‌کنند.

طی پنج ماه گذشته فشار‌های زیادی از سوی حامیان خامنه‌ای به تیم احمدی‌نژاد وارد شده٬ اما رئیس دولت دهم گفته که ترجیح می‌دهد در برابر این فشار‌ها «سکوت» کند؛ «سکوتی که برای همیشه ادامه نخواهد داشت.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates