30.09.2011

کار قالیباف به جای باریک کشید/ سایت دولت ما هک شد! ارسال به یک دوست نسخه مناسب برای چاپ

کلمه‌نیوز سایت نزدیک به دولت نوشت: : در پی انتشار خبری با عنوان “پرونده شکایت دولت از قالیباف به مرحله حساس رسید” در سایت دولت ما ، این سایت هک شد! به گزارش کلمه نیوز ، دولت ما نوشته بود: شنیده ها حاکی است در پی انتشار این فایل صوتی ، ظاهرا بررسی های فنی بر انتساب آن به قالیباف صحه گذاشت که پس از آن شکایتی به امضای اعضای دولت از وی تسلیم دستگاه قضایی شد.

به گزارش دولت ما دوسال پیش یک فایل صوتی منتسب به قالیباف در اینترنت منتشر شد که در آن شهردار تهران اتهامات و افتراهای متعددی را به رییس جمهور و اعضای کابینه وارد کرده بود. از جمله مطالبی که در این سخنرانی مطرح شده بود اتهام شرب خمر به یک عضو کابینه ، عضویت یک مقام ارشد دولت در گروهک منافقین و اتهام دزدی به یکی از استانداران وقت بود و … موارد متعدد دیگر.

شنیده ها حاکی است در پی انتشار این فایل صوتی ، ظاهرا بررسی های فنی بر انتساب آن به قالیباف صحه گذاشت که پس از آن شکایتی به امضای اعضای دولت از وی تسلیم دستگاه قضایی شد. بنابراین گزارش یک سال پس از این اتفاق ، رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن انتقاد از بی توجهی قوه قضاییه به شکایت دولت از قالیباف گفت: آنطور که ما پیگیری کرده ایم، قوه قضائیه هیچگونه پیگیری خاصی در خصوص این قضیه صورت نداده است.
اسفندیار رحیم مشایی افزود: این شبهه واقعا در بین اعضای هیات دولت وجود دارد که در این زمینه قوه قضائیه به طور معمول عمل نمی کند. ما هیچ علامت و نشانه ای از پیگیری قوه قضائیه در خصوص این مسئله نمی بینیم. اگر قوه قضائیه در خصوص این مسئله پیگیری خاصی انجام داده است، آن‌ را اعلام کند.

نکته جالب توجه اینکه همان موقع سایت پولدار و مواجب بگیر شهرداری که در ساختمان طلا مستقر است نوشت: انتظار می رفت دولت از شهردار تهران قدردانی کند!

این گزارش حاکی است پیگیری ها در این زمینه ادامه داشت تا اینکه 21 شهریورماه امسال جعفری دولت آبادی ، دادستان تهران درباره پرونده شکایت دولت از قالیباف گفت: نوبت دوم احضار آقای قالیباف تشکیل نشده ولی بازپرس مقدمات تحقیقات را انجام می دهد.

با توجه به گستردگی اتهامات و افتراهای وارده به مقامات عالی دولت که از رییس جمهور و معاون اول تا وزرا و رییس دفتر رییس جمهور را شامل می شود ، علی الظاهر کار دفاع از موارد بیان شده توسط شهردار به شدت دشوار شده و پرونده به جای حساس رسیده است و شهردار در آستانه محکومیت قرار دارد. آنچه در سخنرانی منتسب به قالیباف مطرح شده ، اگر توسط هر شهروند معمولی و حتی مقام دولتی گفته شده بود ، تاکنون طعم تلخ قانون چشیده بود، حال باید منتظر ماند و دید که سرنوشت سردار شهردار در برابر عدالت چگونه رقم خواهد خورد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates