02.10.2011

ویکی لیکس: مشایی بیهوش می شود و با امام زمان (عج) ارتباط برقرار می کند!

انتخاب: رابطه ي محمود احمدي ن‍ژاد با رئيس دفترش اسفنديار رحيم مشايي باعث ناخرسندی و عصبانیت حاميان اصولگراي احمدي ن‍ژاد و هدفي آسان و سهل براي مخالفان سياسي او تبديل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ویکی لیکس با انتشار سندی که در 28 ژانویه 2010 تنظیم شده، نوشته است: رابطه ي محمود احمدي ن‍ژاد با رئيس دفترش اسفنديار رحيم مشايي باعث ناخرسندی و عصبانیت حاميان اصولگراي احمدي ن‍ژاد و هدفي آسان و سهل براي مخالفان سياسي او تبديل شده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی “انتخاب” Entekhab.IR ؛ مشايي سابقه ي زيادي در بيان اظهارات تحريك آميز و اشتباه دارد. سخنراني 10 ‍ژانويه او باعث انتقادات بسياري شد و منتقدان از او به دليل نقض اعتقادات اسلامي انتقاد كردند.

در واكنش به اظهارات مشايي،‌منتقدان از جناح هاي سياسي ورود او به مسائل مذهبي را به تمسخر گرفتند و اصولگرايان خواستار بركناري اين فرد نزديك به رئيس جمهور شده اند.

احمدي نژاد در چندين مورد از مشايي دفاع كرده است كه اولين بار به دوره ي اول رياست جمهوري اش بر مي گردد. زماني كه او از بركناري مشايي سرباز زد.

در این سند ویکی لیکس آمده است: يك منبع به ما مي گويد: وابستگي احمدي ن‍ژاد به مشايي ممكن است به خاطر اين باشد كه او داراي معتمدان محدودي است.

از زمان انتصاب او به رئيس دفتري، مشايي توجهات زيادي را به دليل اظهارات غير رسمي اش در مورد دين، به سوی خود جلب كرده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی “انتخاب” Entekhab.IR ؛ يك منبع ما مي گويد: بسياري از روحانيون در مورد عقيده ي مشايي مبني بر بازگشت قريب الوقوع امام دوازدهم شیعیان و ورود يك شخص عامي و غيرروحاني به مسائل مذهبي نگران هستند.

این منبع افزوده است: مخالفان احمدي ن‍ژاد از رابطه ي او با مشايي استفاده مي كنند و به تسمخر و كسب امتيازات سياسي مي پردازند.

در ویکی لیکس آمده است: بسياري از منابع ما حكاياتي را در مورد ديدگاه هاي ديني مشايي و اعتقاد محكم او به بازگشت قريب الوقوع امام دوازدهم به زبان آورده اند.

در ميان اين حكايات ماجراهايي وجود دارد كه مي گويند “وابستگي احمدي نژاد به مشايي به دليل اين است كه مشايي در ارتباط مستقيم با امام زمان (عج) است”!!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی “انتخاب” Entekhab.IR ؛ در این سند به نقل از منبعی که نامش برده نشده آمده است: ادعا شده است كه مشايي در طول روز، چند بار وارد حالت خلسه يا بيهوشی خاصی مي شود كه در آن با امام دوازدهم ارتباط برقرار مي كند!! يا برخي اوقات، به صورت ناگهانی به یکی “سلام” می کند، در حالي كه كسي در آنجا حضور ندارد ولي سپس توضيح مي دهد كه امام دوازدهم از آنجا رد شد!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates