03.10.2011

تنش رسانه‌ای میان روزنامه کیهان و تیم احمدی‌نژاد، کیهان: دولت احمدی‌نژاد از ما بدهکار‌تر است

دیگربان: روزنامه کیهان گزارش سایت «دولت ما» مبنی بر بدهی این روزنامه به سازمان تامین اجتماعی را تائید کرد و نوشت دولت احمدی‌نژاد هم «۲۴ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.»

سایت «دولت ما» وابسته به تیم احمدی‌نژاد چندی پیش در گزارشی از بدهی ۱۲ میلیارد تومانی موسسه کیهان به سازمان تامین اجتماعی خبر داده و نوشته بود کارمندان این موسسه «استثمار» می‌شوند.

روزنامه کیهان نیز روز یکشنبه (۱۰ مهر) در واکنش به این گزارش نوشت بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی کمتر از ۱۲ میلیارد تومان است که به صورت قسطی آن را پرداخت می‌کند.

این روزنامه در ادامه نوشته که دولت احمدی‌نژاد ۲۴ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است٬ اما پرداخت این بدهی را موکول به زمان دیگری کرده است.

سایت «دولت ما» نیز پس از جوابیه روزنامه کیهان با انتشار یادداشتی اعلام کرده که این موسسه با دریافت بودجه‌های میلیاردی «کمر به نابودی موسسه عظیم فرهنگی مطبوعاتی کیهان بسته است.»

این سایت خطاب به شریعتمداری نوشته است: «لطفا به پشتوانه سرمایه صد‌ها میلیاردی کیهان که متعلق به جیب شما نیست به ما فخر نفروشید و قوت بازوی پهلوانی ننمایید.»

حسین شریعتمداری و روزنامه کیهان پس از علنی شدن اختلاف‌ها میان علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد به صف منتقدان جدی دولت دهم و تیم احمدی‌نژاد پیوسته است.

این روزنامه در هفته‌های اخیر به قلم شریعتمداری سرمقاله‌هایی مبنی بر دست داشتن تیم رئیس دولت دهم در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بانک صارات منتشر کرده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates