05.10.2011

سایت منسوب به مشایی مدعی شد: احمدی نژاد می خواهد در تلویزیون روشنگری کند؛ به سنگرهای خود برگردید

صراط: اين سايت حامي مشايي در ادامه با بيان اينكه با توجه به حساسیت شرایط سیاسی ، بعید است احمدی نژاد برنامه ضبطی را بپذیرد، مدعي شد تاكنون چند بار برنامه های گفتگو با مردم رییس جمهور به دلیل شرط آنتن زنده لغو شده است!
“صراط” – يك سايت حامي گروهک انحرافي در آستانه گفت و گوي زنده رييس جمهور در شبكه دوم سيما مدعي شد: صداوسیما برای اینکه آنتن زنده در اختیار رییس جمهور قرار دهد اکراه داشته و دارد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، اين سايت حامي مشايي در ادامه با بيان اينكه با توجه به حساسیت شرایط سیاسی ، بعید است احمدی نژاد برنامه ضبطی را بپذیرد، مدعي شد تاكنون چند بار برنامه های گفتگو با مردم رییس جمهور به دلیل شرط آنتن زنده لغو شده است!

بر اساس اين گزارش، سايت ياد شده در خبري ديگر با اذعان به زنده بودن گفت و گوي رييس جمهور در توهيني تلويحي به كل دولت خدمتگزار ضمن يكي دانستن دولت با گروهک انحرافي، مدعي شد “محافل ضد دولت” برای کاستن از تاثیر روشنگری های احتمالی احمدی نژاد به ارائه راهکار و پیگیری سرخط های خبری بعد از این گفتگو پرداختند.

اين سايت افزود: يكي از افراد سرشناس اين جريان از دوستان خود خواسته است با توجه به غير قابل پيش بيني بودن احمدي نژاد به سنگرهاي خود برگردند!

گفتني است قرار بود احمدي نژاد پيش از سفر به نيويورك در گفت و گوي زنده تلويزيوني حاضر شود كه بر اساس اطلاعيه دفتر رييس جمهور به علت فشردگي برنامه هاي رييس جمهور محترم و سفر صبحگاهي احمدي نژاد به نيويورك اين مصاحبه به زمان ديگري موكول شد.

همچنين به گواهي سوابق موجود رييس جمهور تاكنون چندین بار گفت و گوي زنده تلويزيوني داشته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates