07.10.2011

رئیس کل بانک مرکزی: خاوری را کس دیگری انتخاب و تایید کرد، من اطلاعی ندارم!

کلمه: رئیس کل بانک مرکزی در خصوص اینکه چرا فردی که تابعیت خارجی داشته به عنوان مدیر عامل بانک ملی انتخاب شده است، گفت: من نمی دانم، کس دیگری او را انتخاب و تایید کرده است و حتی اصلا نمی دانم واقعا خاوری به کانادا رفته است یا نه؟

به گزارش مهر، محمود بهمنی شب گذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه گفته می شود که دولت کانادا قصد دارد خاوری مدیر عامل سابق بانک ملی را به ایران برگرداند گفت: من از این موضوع خبر ندارم و چیزیست که مربوط به مسائل سیاسی است و سیاسی کاری را از من نپرسید این موضوعات را باید از قوه قضائیه بپرسید.

وی همچنین در خصوص اینکه چرا فردی که تابعیت خارجی داشته به عنوان مدیر عامل بانک ملی انتخاب شده، گفت: من نمی دانم، کس دیگری او را انتخاب و تایید کرده است و حتی اصلا نمی دانم واقعا خاوری به کانادا رفته است یا نه؟

بهمنی با بیان اینکه دستگاه قضایی هم اکنون در حال بررسی این پرونده است اظهار داشت: در خصوص خروج خاوری از کشور اطلاعی ندارم.

وی تصریح کرد: ما نیز خود مدعی هستیم زیرا بانک مرکزی حافظ منافع سپرده گذاران و مدعی این قضیه است و در این رابطه کمک هم خواهد کرد تا تمام مدارک و مستندات در اختیار قوه قضائیه قرار گیرد. همچنان که تا کنون اسنادی را در اختیار قوه قضائیه قرار داده ایم و انشاءالله تمام ریز قضایا به زودی مشخص خواهد شد و کسی که حتی یک سفارش کرده باشد یا کوچکترین دخل و تصرفی در این موضوع داشته و حمایتی کرده باشد حتما باید پاسخ دهد.

وی در ادامه در پاسخ به خبرنگار مهر که پرسید تکلیف حذف صفرها از پول ملی گفت: الان ما مسائل مهم تری داریم که این مسئله در حاشیه قرار دارد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates