22.10.2011

در پی موج اخراج در صدای آمریکا «مشاور ارشد صدای آمریکا اخراج شد»

رادیوکوچه: در پی اخراج سه نفر از عوامل تحریریه صدای آمریکا اینک صبح امروز مشاور ارشد این رسانه وزارت امور خارجه آمریکا اخراج شد.

در روزهای آغازین ماه اکتبر سه نفر از اعضای تحریریه این رسانه به یک باره اخراج شدند. اگرچه «کوروش صحتی» و «احمد باطبی» پیشتر مورد تهدید واقع شده بودند اما علاوه بر آن ها «جمشید چالنگی» کارمند رسمی صدای آمریکا نیز از سمت کاری خود برکنار شده بود.

اما در تازه ترین خبر از صدای آمریکا، ظهر روز جمعه بیست و یکم اکتبر «رودی بختیار» مشاور ارشد رییس صدای آمریکا اخراج شده است. رودی بختیار چندی پیش با دعوت مدیر جدید صدای آمریکا، رامین عسگرد به این مدیا آمده بود.

از سویی دیگر خبرهایی از داخل صدای آمریکا حاکی از درگیری بین برنامه سازهای «پارازیت» است. اشاره می شود سامان اربابی و کامبیز حسینی درگیری جدی در چند روز گذشته داشته اند. پیشتر اشاره می شد قرار است استودیو این برنامه به نیویورک منتقل شود.

از جزییات و دلیل اخراج این مشاور ارشد رییس صدای آمریکا هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما گفته می شود اخراج امروز بدون خبر قبلی بوده است. وی ظهر روز جمعه به همراه دو مامور امنیت صدای آمریکا به خارج از ساختمان هدایت شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates