02.11.2011

تذکر یک مقام عالی‌رتبه به ضرغامی درباره آیت‌الله مصباح

جهان‌نیوز: رئیس‌دفتر علامه مصباح‌یزدی گفت: آقای ضرغامی به خاطر اختلاف فکری که با آیت‌الله مصباح دارد، ایشان و شاگردانشان را در رسانه ملی بایکوت کرده است.
به گزارش جهان،‌ حجت‌الاسلام حسین جلالی رئیس دفتر علامه مصباح یزدی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که چرا مباحث علمی و اخلاقی مطرح شده از سوی علامه مصباح یزدی بازتاب درخوری در رسانه‌ها ندارد، گفت: شاید روزی نباشد که آیت‌الله مصباح یزدی سخنرانی نداشته باشد و در سخنرانی‌های خود اشاره‌ای به مباحث روز نکرده باشد.

وی افزود: در ۶ سال گذشته سازمان تحت اختیار آقای ضرغامی، علامه مصباح یزدی و شاگردان برجسته ایشان را بایکوت خبری کرده است و روشن است که آقای ضرغامی تفکر و اندیشه علامه مصباح را قبول ندارد.

جلالی گفت: آقای ضرغامی در چندین جا گفته است که با آیت‌الله مصباح‌یزدی اختلاف فکری دارم. وقتی آقای ضرغامی به رسانه ملی آمد بنده خدمت آقای ضرغامی رسیدم و از ایشان خواستم همکاری‌های گذشته رسانه ملی را با مؤسسه امام خمینی(ره) ادامه بدهد و از پتانسل‌های مؤسسه استفاده نماید اما متاسفانه در این ۶ سال ایشان واکنشی نشان نداده است.

وی افزود: ظاهرا آقای ضرغامی روی مواضع انقلابی آیت‌الله مصباح درباره برخی شخصیت‌های قبل از انقلاب، برخی‌جریان‌ها در قبل از انقلاب و در دوران اصلاحات اختلاف نظر دارد.

به گزارش فارس، اشاره حجت‌الاسلام جلالی درباره شخصیت‌های قبل از انقلاب به مرحوم دکتر شریعتی است.

جلالی ادامه داد: سخنرانی‌های آیت‌الله مصباح در رسانه‌های ملی تنها در شبکه قرآن و آن هم بعد از ساعت ۲۴ پخش می‌شود و اگر کسی بخواهد از سخنرانی‌های ایشان استفاده کند باید شب زنده‌داری کند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: طبق اخباری که ما داریم مقام عالی‌رتبه کشور نسبت به کم‌توجهی رسانه ملی به علامه مصباح‌یزدی به آقای ضرغامی تذکر داده است.

وی در پایان گفت: آیت‌الله مصباح حضوری فعال‌تر از دوم خرداد دارد و این بی‌مهری از سوی رسانه ملی است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates