03.11.2011

چه فرقی می کنه به جمال محمد و آل محمد صلوات بفرستند یا انگشت فلان هم کنن!

خودنویس: به دنبال ماجراهای مربوط به «شیث رضایی و محمد نصرتی» در بازی پرسپولیس و داماش، تصاویر و ماجراهای مربوط به این موضوع روی دو پایگاه خبری معتبر آس و مارکا اسپانیا قرار گفت. در رویدادی دیگر طرفداران باشگاه بارسلونا در کامنتی به تمسخر از کریستین رونالدو خواسته‌اند به لیگ ایران برود و گل بزند! علی پروین در واکنش به این ماجرا نیز گفته است: «بچه‌ها بعد از گل ذوق و شوق داشتند و می‌خواستند شادی کنند و این اتفاق افتاد، نباید که آنها را اعدام کرد».

به نظر می‌رسد اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش و ماجراهای «شیث رضایی و محمد نصرتی» جهانی شده باشد؛ چراکه بسیاری از رسانه‌های معتبر به این مساله پرداخته‌اند.

«خبر» نوشته است که دو پایگاه خبری معتبر آس و مارکا با انتشار تصاویر شیث و نصرتی، خبر محرومیت آنها از حضور در ورزشگاه را در صدر اخبار خود قرار دادند. همچنین بسیاری از رسانه‌های دیگر هم با انتشار این خبر از برخورد مقامات فوتبال ایران با حرکت بازیکنان پرسپولیس نوشتند.

هواداران بارسلونا خطاب به رونالدو: برو ایران گل بزن!

در رویدادی دیگر خبر ورزشی نوشته است که ماجراهای مربوط به »شیث و نصرتی» بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اسپانیا داشته است.

خبر ورزشی در این زمینه نوشت: «در پی بازتاب خبری وسیع حرکت ناپسند چند بازیکن پرسپولیس در فوتبال کشورمان در جهان،این ماجرا در اسپانیا نیز منتشر شد. این خبر که با تصاویر حرکات ناشایست فوتبالیست‌های پرسپولیس در سایت‌های اسپانیایی همراه بوده،با واکنش فوتبال‌دوستان اسپانیایی نیز همراه شده،به‌طوری که طرفداران باشگاه بارسلونا در کامنتی به تمسخر از کریستین رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید خواسته‌اند به لیگ ایران برود و گل بزند!»

خبر در پایان هم اضافه کرده است که با توجه به بازتاب این خبر هیچ بعید نیست این ماجرا به زودی سوژه فوتبالیست‌های جهان پس از گل‌زنی در لیگ‌های مختلف نیز تبدیل شود.

علی پروین: بچه‌ها کاری نکردند؛ خواستند شادی کنند

حمید استیلی سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع با انتقاد از حاشیه‌سازی رسانه‌ها گفته است که محمد نصرتی اکنون در وضعیت بدی است و از خانه بیرون نمی‌آید.

علی پروین، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس هم گفته است که نباید با رضایی و نصرتی به گونه‌ای برخورد کرد که آنها به سرنوشت علی اکبریان دچار شوند.

وی با بیان اینکه از این قضیه حمایت نمی‌کند افزوده است: «من همه دنیا این کار را محکوم می‌کنم. کار خوبی نبود اما چرا این مسئله را ریشه‌یابی نمی‌کنید؟ این دو بازیکن جوان هستند و با استرس بالا در این فشاری که الان روی پرسپولیس است مقابل داماش قرار گرفتند. بعد از گل هم ذوق و شوق داشتند و می‌خواستند شادی کنند و این اتفاق افتاد.»

پروین اضافه کرده است: «آقایان پس از این اتفاق به جای اینکه دست این دو بچه را بگیرند و با آنها صحبت کنند به آنها اعلام می‌کنند که تا آخر عمر محروم هستند. قضاوت‌های ناعادلانه می‌کند و به هر طریقی به دنبال حرف زدن و نابود کردن این دو بچه هستند. اصلا بیایید یکدفعه این دو بچه را دار بزنید خیالتان راحت شود. مثل اینکه موضوع علی اکبریان را فراموش کرده‌ایم که چه بلایی سر این بچه ‌آمد. دوست دارید شیث و نصرتی هم الان به سرنوشت اکبریان دچار شوند؟»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates