06.11.2011

تکذیب خبر سایت جرس درباره واحدی توسط خانواده کروبی

خُسن آقا: نه قم خوبه نه کاشون لعنت به هر دوتاشون! باپوزش از قمی ها و کاشانی ها این یک ضرب المثل است!
صبح‌امروز: خبر صبح امروز سایت جرس٬ پیرامون سخنگو نبودن مجتبی واحدی٬ توسط سایت سحام‌نیوز که به وسیله برخی نزدیکان کروبی اداره می‌شود٬ تکذیب شد.

جرس صبح امروز خبری را به نقل از فاطمه کروبی منتشر کرده بود که براساس آن٬ اعلام شده بود مجتبی واحدی از تاریخ اول آبان ماه سال جاری٬ سخنگوی مهدی کروبی نیست. جرس مدعی شده بود که این خبر را به وسیله منابع این سایت در داخل کشور به دست آمده است.

براساس این خبر این سایت مدعی شده بود که « فاطمه کروبی در تماس با برخی دوستداران مهدی کروبی مقیم خارج از کشور به ایشان یادآور شد که مواضع مهدی کروبی در حوزه استقلال جنبش و عدم نیاز به کمک خارجی بسیار روشن است و کسانی که با این مواضع تغییرناپذیر کروبی توافق ندارند مجاز به استفاده از عناوین سخنگو یا مشاور کروبی نیستند».

انتشار این خبر توسط جرس٬ بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و به سرعت منتشر شد. گرچه در این میان برخی این سوال را مطرح می‌کردند که چرا این خبر در سایت‌های نزدیک به کروبی هم‌چون سحام‌نیوز منتشر نشده است.

مجتبی واحدی٬‌ در صفحه فیس‌بوک خود در این‌باره اما این‌گونه اظهارنظر کرد: «یکی از سایت هایی که اخیراً از احتمال تعطیلی قریب الوقوع خود به دلیل مشکلات مالی خبر داده بود امروز خبری در مورد من منتشر کرده که به آن پاسخ مقتضی خواهم داد اما همزمانی انتشار این خبر با« رفع مشکل مالی سایت » داستانی دارد که شنیدنی است و در مورد ان با دوستانم صحبت خواهم کرد. البته فراموش نکنید که رسوایی مربوط به سانسور نامه محمد نوری زاد هم آن سایت را به یک خبر سازی پر سر وصدا نیازمند کرده بود که از این جهت به آنها حق می دهم».

با گذشت تنها چند ساعت از انتشار خبر جرس٬ اکنون سایت سحام‌نیوز٬ دست به تکذیب این خبر زده است. این سایت نزدیک به مهدی کروبی٬ در این‌باره نوشته است: «ساعاتی قبل سایت جرس به نقل از منبع خبری نامعلوم، اقدام به انتشار خبری با عنوان “مواضع مهدی کروبی منحصرا توسط خانواده اش اطلاع رسانی خواهد شد” نموده است. بدین وسیله سحام نیوز با انتشار تکذیبیه ای ، اعلام می دارد: “هرگونه اعلام اخبار، اطلاعیه ها، دیدگاه ها و بیانیه ها، مربوطه به خانواده آقای کروبی و نیز حزب اعتماد ملی صرفا از طریق این سایت منتشر خواهد شد و انتشار مطالبی از این دست در دیگر سایت ها تایید نشده و غیرقابل قبول است”».

هنوز دست‌اندرکاران سایت جرس٬ واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند و این خبر را نیز از روی خروجی خود حذف نکرده‌اند. به نظر می‌رسد انتشار این خبر در جرس٬ می‌تواند نشان‌دهنده آِغاز علنی شدن شکاف‌ها میان دو طیف جنبش سبز باشد که مدت‌هاست اخباری در محافل غیررسمی درباره آن وجود دارد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates