12.11.2011

روزنامه ایران پاسخ علی لاریجانی را داد: لات‌هایی مثل تو مقابل احمدی‌نژاد عددی نیستند

دیگربان: روزنامه ایران بی‌آنکه نامی از علی لاریجانی ببرد٬ وی را «لاتی» خواند که قصد «باج‌خواهی» و «زورگیری» از محمود احمدی‌نژاد را داشته٬ اما رئیس دولت دهم وی را «پهلوان پنبه‌ای» بیش نمی‌داند.

روزنامه ایران در شماره روز پنجشنبه (۱۹ آبان) خود در قالب طنزی این مطلب را نوشته و به طور غیرمستقیم به رئیس مجلس توصیه کرده است از آنجا که دیگر کسی از «نعره و عربده‌های سیاسی» وی نمی‌ترسد٬ بهتر است خود را بازنشسته کند.

روزنامه ایران در ادامه توصیه خود افزوده است: «شما {لاریجانی} بهتر است نوچه‌های کارآزموده خود را که جوان‌تر و چابک‌تر هستن و کمتر صبغه لات بازی میان مردم دارند وارد صحنه کنید.»

این روزنامه وابسته به دولت در مطلب کنایه‌آمیز خود علی لاریجانی و دیگر مقام‌های منتقد و مخالف احمدی‌نژاد را «لات»هایی خوانده که در مقابل رئیس دولت دهم «عددی» نیستند.

روزنامه ایران در پایان به لاریجانی توصیه کرده برای «باج‌خواهی» از احمدی‌نژاد بهتر است «با چند لات ناکام و ناچیز متحد شود.»

علی لاریجانی روز چهارشنبه بدون آنکه نامی از محمود احمدی‌نژاد ببرد٬ از «لات‌ بازی‌های سیاسی» وی انتقاد کرده و گفته بود: «سیاستمداران، جامعه را دچار آشفتگی روحی نکنند.»

لحن٬ گفتار و کردار محمود احمدی‌نژاد شش سال است که مورد انتقاد صریح منتقدان داخلی و خارجی است و بسیاری معتقدند منش وی دور ازشان مقام ریاست جمهوری است.

آقای احمدی‌نژاد از زمانی که با حمایت علی خامنه‌ای در ایران به قدرت رسیده است٬ با عبارات و کلمات زننده‌ای مخالفان و منتقدان خود را مورد خطاب قرار می‌دهد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates