15.11.2011

یادداشت معنادار قالیباف درباره تهرانی مقدم: دشمنان مقدم را بهتر از دوستان می‌شناختند

دیگربان: در شرایطی که سپاه در خصوص دست داشتن «موساد» در انفجار زاغه مهمات این نیرو در ملارد سکوت کرده است، محمدباقر قالیباف٬ شهردار تهران یادداشت معناداری درباره حسن تهرانی مقدم نوشته است.

آقای قالیباف که از همرزمان سابق تهرانی مقدم است٬ روز سه‌شنبه (۲۴ آبان) نوشته است: «دشمنان ما بهتر از دوستان٬ حسن را می‌شناختند. این بچه‌ها قابل جایگزین نیستند.»

حسن تهرانی مقدم٬ مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه (شنبه ۲۱ آبان) در پی انفجار مهیبی در زاعه مهمات سپاه در ملارد (کرج) به همراه ۱۶ تن دیگر جان خود را از دست داد.

حسین علایی از فرماندهان سابق سپاه نخستین فردی بود که پس از انشار خبر درگذشت تهرانی مقدم٬ نوشت وی در حال کسب آمادگی بیشتر برای مقابله با تهدیدات اخیر {نظامی} جان خود را از دست داد.

پیش از انتشار این دو یادداشت٬ یک وبلاگ‌نویس محافظه‌کار در نخستین ساعات وقوع انفجار نیز در وبلاگ خود نوشته بود: «سردار حسن تهرانی مقدم همه جا به دنبالت بودند که شهیدت کنند آخر کار خودشان را کردند.»

رسانه‌های غربی در روز‌های اخیر از دست داشتن «موساد» سرویس جاسوسی اسرائیل در انفجار زاغه مهمات سپاه در ملارد خبر داده‌اند٬ اما مقام‌های سپاه تاکنون به این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده‌اند.

سپاه پاسداران پیش‌تر اعلام کرده بود که انفجار مذکور بر اثر «خرابکاری» نبوده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates