17.11.2011

جزایری: اسرائیلی ها منتظر انفجار در مناطق مختلف اسرائیل باشند

ایران گلوبال: مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ایران با اشاره به ابراز خوشحالی اسرائیلی ها از انفجار در زاغه مهمات شهر ملارد، تهدید کرد اسرائیل منتظر انفجار در مناطق مختلف این کشور باشد.

بنا بر گزارش العربیه و به نقل از خبرگذاری مهر , مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ایران با اشاره به ابراز خوشحالی اسرائیلی ها از انفجار در زاغه مهمات شهر ملارد، تهدید کرد اسرائیل منتظر انفجار در مناطق مختلف این کشور باشد.

منابع رسمی ایران اعلام کردند که انفجار روز شنبه گذشته در پادگان سپاه در بيدگنه شهر ملارد در 45 کيلومتری تهران در حین انتقال مهمات رخ داد. شدت انفجار به اندازه ای بود که نه تنها مناطق اطراف محل انفجار، ساکنان تهران نیز صدای آن را شنیدند و لرزش زمین را حس کردند.

یک روز پس از انفجار مهیب در پادگان سپاه پاسداران در غرب تهران، وزیر دفاع اسرائیل ایهود باراک با خرسندی از این حادثه، ابراز امیدواری کرد که ایران شاهد رویدادهای بیشتری از این دست باشد.

به گزارش خبرگزاری “مهر” جزایری چهارشنبه 16-11-2011 در همایش بسیج و اصحاب رسانه گفت: “اسرائیلی‌ها موجودات ضعیف و سخیفی هستند چرا که انفجار چند روز پیش که منجر به شهادت برخی عزیزان سپاهی شد باعث خوشحالی سران رژیم صهیونیستی گردید.”

وی در ادامه افزود: “در همین جا به اسرائیلی‌ها می‌گویم نگران و گریان باشند از انفجاراتی که در بخش‌های مختلف اسرائیل به گوش خواهد رسید.”

در روزهای اخیر منابع رسانه ای غرب از احتمال دست داشتن اسرائیل در انفجار شهر ملارد خبر دادند.

برپایه اطلاعیه سپاه که روز یکشنبه منتشر شد،حسن تهرانی مقدم مسئول سازمان خودکفايی و تحقيقات صنعتی سپاه بوده است. وی همچنين بنيانگذار “توپخانه و موشکی سپاه” در جريان جنگ هشت ساله ايران و عراق معرفی شده است.

سپاه پاسداران شمار کشته شدگان در حادثه را 17 نفر اعلام کرد. اما برخی منابع خبری این رقم را غیرواقعی عنوان کردند و شمار قربانیان را بسیار بیشتر از این دانستند.

گفتنی است محمد باقر قالیباف شهردار تهران هم در یادداشتی به طور ضمنی به دست داشتن عوامل خارجی در انفجار در شهر ملارد اعتراف کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates