17.11.2011

علی سعیدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در سپاه: رای مردم مولد قدرت برای ولی‌فقیه است

دیگربان: علی سعیدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در سپاه حضور مردم بر سر صندوق‌های رأی را مولد قدرت برای ولایت فقیه عنوان کرد و گفت سپاه نباید از جریان اصول‌گرایی و محمود احمدی‌نژاد «ناامید» شود.

به گزارش خبرگزاری مهر‏، آقای سعیدی روز پنج‌شنبه (۲۶ آبان) در همایش بزرگ مبلغان ویژه روحانیون اعزامی به رده‌های سپاه در قم٬ گفته است: «تولید قدرت در دست مردم است و مردم نقش اصلی در این موضوع دارند.»

نماینده ولی فقیه در سپاه افزوده است: «اصولگرایان امید کشور هستند و احمدی‌نژاد نیز یکی از اجزای اصولگرایان است و باید این سرمایه عظیم و نعمت بزرگ را حفظ کنیم.»

به گفته وی «اگر مردم و پاسداران از این نعمت بزرگ {اصول‌گرایا} قطع امید کنند و ناامید شوند خسارت آن غیر قابل جبران است.»

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود به گفته‌های خامنه‌ای در کرمانشاه مبنی بر «چالش‌» برانگیز خواندن انتخابات آتی مجلس اشاره کرده و اظهار داشته که «هیچ زمان رهبری واژه چالش را بیان نمی‌کردند» و این مسئله «دارای علت و عواملی» است.

محافظه‌کاران حامی رهبر جمهوری اسلامی از فعالیت‌های انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد برای کسب ۱۵۰ کرسی مجلس نهم نگران هستند و تلاش‌هایی برای شکست این تیم در انتخابات آتی آغاز کرده‌اند.

مقام‌های جمهوری اسلامی پس از جنجال ادامه‌دار انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ همچنان امیدوارند مردم معترض را به پای صندوق‌‌های رای بکشند.

اظهارات علی سعیدی در شرایطی مطرح می‌شود که آقای خامنه‌ای آذر ماه سال ۱۳۸۲ گفته است: «بعضى خيال مى‌كنند اگر ما انتخابات پُرشورى داشته باشيم، نظام جمهورى اسلامى مشروعيت پيدا مى‌كند و اگر انتخابات پُرشور نبود، نظام مشروعيت پيدا نمى‌كند. اين حرف، حرف درستى نيست.»

وی افزوده است: «در اسلام مردم يك ركن مشروعيتند، نه همه‌ پايه‌ مشروعيت. نظام سياسى در اسلام علاوه بر رأى و خواست مردم، بر پايه‌ اساسی ديگرى هم كه تقوا و عدالت ناميده مى‌شود، استوار است.»

رهبر جمهوری اسلامی گفته است: «اگر كسى كه براى حكومت انتخاب مى‌شود، از تقوا و عدالت برخوردار نبود، همه‌ مردم هم كه بر او اتّفاق كنند، از نظر اسلام اين حكومت، حكومت نامشروعى است.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates