23.11.2011

شایعه‌سازی رسانه‌های حکومتی درباره مهاجرت اصغر فرهادی

خودنویس: امروز برخی از رسانه‌های خبری وابسته به حکومت، در خبری مدعی شدند که اصغر فرهادی برای همیشه ایران را ترک کرده است؛ این در حالی است که فرهادی بارها اعلام کرده که برای مدت کوتاهی از وطنش دور شده است و هیچ‌گاه قصد ترک همیشگی ایران را ندارد.

امروز یکی از رسانه‌های حکومتی، و به دنبال آن چند رسانه حکومتی دیگر اقدام به دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی درباره اصغر فرهادی کردند.

سایت ایرانیار، در خبری که هیچ ترتیب منطقی ندارد، بدون ارائه هیچ سندی مدعی شد که اصغر فرهادی به همراه خانواده‌اش برای همیشه به فرانسه رفته است.

به دنبال انتشار این خبر، برخی از سایت‌ها نظیر «بالاترین» هم بدون هیچ تلاشی برای تأیید این خبر، آن را جزو خبرهای «داغ» خود قرار دادند.

این در حالی است که اولا اصغر فرهادی این روزها در آلمان به سر می‌برد و ثانیا وی بارها در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده است که قصد ترک همیشگی ایران را ندارد.

وی به یک سایت خبری آلمان نیز گفته بود که خروجش از ایران کوتاه‌مدت است.

به نظر می‌رسد موفقیت‌های پی‌درپی فیلم‌های اصغر فرهادی در عرصه بین‌المللی، و همچنین در آستانه اعلام برندگان جایزه اسکار، رسانه‌های حکومتی را بر آن داشته تا با جعل اخبار درباره این فیلمساز مستقل ایرانی، عرصه را برای حضور وی در کشورش تنگ‌تر کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates