28.11.2011

ابراز خوشحالی پسر «فاضل لنکرانی» از اجرای حکم پدرش درباره «رافق تقی»

خودنویس: محمدجواد فاضل لنکرانی فرزند آیت‌الله محمد فاضل لنکرانی از مراجع تقلید قم، از قتل رافق تقی، نویسنده آذربایجانی ابراز خوشحالی کرد. وی گفت یاد پدرش را «که فتوای مهدورالدم بودن این ملحد و مرتد را صادر فرمودند» گرامی می‌دارد.

محمد جواد فاضل لنکرانی، از روحانیون نزدیک به حکومت و پسر آیت‌الله محمد فاضل لنکرانی، مرجع تقلید که سال ۱۳۸۶ درگذشت، با انتشار پیامی، از قتل «رافق تقی» پزشک و نویسنده آذربایجانی ابراز خوشحالی کرد.

وی در این بیانیه گفته است: «خداوند قهار را شکرگزاریم که دست انتقام حضرتش از آستین غیورمردان مسلمان ظاهر گردید و فرد خبیثی را که به ساحت مقدس اسلام و نبی مکرم اهانت می‌کرد به جهنم فرستاد بدون تردید کسی که این حکم الهی را جاری و دل مسلمین را شاد کرد نزد خداوند اجر و پاداش بزرگ خواهد داشت.»

فرزند آیت‌الله فاضل که اکنون وارث اموال و جایگاه به جا مانده از این مرجع تقلید است، از حکم پدرش درباره این نویسنده آذربایجانی تقدیر کرد و گفت: «یاد و خاطره مرجع والا مقام و فقید شیعه حضرت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) را که فتوای مهدورالدم بودن این ملحد و مرتد را صادر فرمودند گرامی داشته و علو درجات ایشان را از خداوند بزرگ خواستارم.»

آیت‌الله فاضل لنکرانی، در آذر ماه ۱۳۸۵ فتوای قتل «رافق تقی» را صادر کرده بود.

آقای تقی هشت روز پیش در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان هدف ضربات چاقوی افراد ناشناس قرار گرفت و چهار روز بعد، در بیمارستان درگذشت.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates