29.11.2011

رسانه‌های محافظه‌کار گزارش می‌دهند: نقض محکومیت فرزند حائری شیرازی در دادگاه تجدید‌نظر

دیگربان: رسانه‌های محافظه‌کار ار تبرئه شجاع‌الدین حائری شیرازی فرزند محی‌الدین حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد اخلاق سابق دولت احمدی‌نژاد در دادگاه تجدید‌نظر خبر می‌دهند.

سایت محافظه‌کار «شیرازنا» گزارش کرده که هفته گذشته دادگاه تجدید نظر شعبه ۱۶ استان فارس حکم تبرئه شدن محمدطاهر (شجاع الدین) حائری شیرازی را صادر کرده است.

این سایت نوشته که آقای حائری شیرازی هشت ماه پیش در دادگاه بدوی به جرم زمین خواری به شش سال حبس و برگرداندن اموال مردم محکوم شده بود.

وبلاگ «چغک» نیز با انتقاد از نقض این حکم نوشته که دادگاه تجدید‌نظر بر چه اساسی حکم شش سال حبس و پرداخت ۳۶۶ میلیون و چهارصد هزارتومان و ۴۰۲ میلیون و چهارصد هزار تومان جزای نقدی وی را نقض کرده است.

این وبلاگ از محی‌الدین حائری شیرازی پرسیده که چگونه می‌تواند «حکم دادگاه بدوی و تجدید نظر فرزند خود و تفاوت فاحش میان آن دو را هضم و فهم نمایند؟»

این وبلاگ در ادامه نوشته که «دستگاه قضا نباید انتطار داشته باشد که به حکم جدیدش با این همه حاشیه٬ شک نکرد.

نویسنده وبلاگ «چغک» در پایان افزوده است: «این شک به پرونده از سوی مردم٬ اگر با پاسخی قانع کننده روبرو نشود٬ ریشه می‌گیرد و بدبینی عظیم و عمیق نتیجه محتوم آن خواهد بود.»

وبلاگ «حزب‌الله شیراز» نیز با انتقاد از نقض این حکم نوشته که «معلوم نیست چه اتفاقی در پس پرده‌ها افتاده است که چنین حکم اظهرمن الشمسی در تجدیدنظر کاملا ملغی می‌شود و شجاع تبرئه.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates