29.11.2011

حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات: فیس‌بوک و توییتر در آمریکا فیلتر است

دیگربان: حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات می‌گوید شبکه‌های اجتماعی «بلای جان» دشمنان جمهوری اسلامی شده، به طوری که آمریکا «فیس‌بوک» و «توییتر» را فیلتر کرده و سرعت اینترنت را کاهش داده است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا٬ آقای مصلحی این مطلب را روز دوشنبه (هفتم آذر) در چهارمین همایش «بسیج و پدافند غیرعامل» بیان کرده است.

به گفته وزیر اطلاعات٬ «دشمنان» شبکه‌هایی اجتماعی را علیه جمهوری اسلامی راه‌اندازی کرده بودند٬ اما حالا نمی‌دانند با این شبکه‌ها و اعتراض‌های وال‌استریت چگونه برخورد کنند.

مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌های «دشمنان» جمهوری اسلامی در انتخابات آتی مجلس خبر داده و افزوده که «ما نسبت به این مسئله هشدار می‌دهیم؛ البته این به معنی ترس نیست.»

علی خامنه‌ای و محافظه‌کاران نزدیک به وی مدت‌هاست از انتخابات آتی مجلس با عنوان «چالشی امنیتی» یاد کرده و در این زمینه هشدار‌هایی نیز داده‌اند.

آن‌ها می‌گویند تیم احمدی‌نژاد با صرف پول‌هایی هنگفت قصد دارد دست‌کم ۱۵۰ کرسی مجلس را به دست بگیرد و پس از آن برای پیروزی در انتخابات آتی ریاست جمهوری تلاش کند.

این دسته از محافظه‌کاران علاوم بر رویارویی با تیم احمدی‌نژاد در داخل٬ نیم‌نگاهی نیز به مسائل منطقه‌ای و جهانی داشته و اظهار‌نظر‌های غیر واقع‌بینانه‌ای درباره این تحولات می‌کنند.

سخنان حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات درباره جنبش وال‌استریت و فیلتر شدن «فیس‌بوک» و «توییتر» در آمریکا یکی از تازه‌ترین این اظهارات به شمار می‌آید.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates