02.12.2011

در سکوت دستگاه دیپلماسی ایران صورت می‌گیرد: خط و نشان بسیج دانشجویی برای کشور‌های غربی

دیگربان: بسیج دانشجویی در قالب «شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سفرایی که از تهران خارج شده‌اند «به راحتی» اجازه بازگشت نخواهند داشت.

سفرای بریتانیا٬ فرانسه٬ آلمان٬ ایتالیا و هلند در اعتراض به حمله روز سه‌شنبه نیرو‌های بسیج دانشجویی به سفارت بریتانیا در تهران٬ به کشور‌های خود فراخوانده شده‌اند.

بسیج دانشجویی که در حمله به سفارت بریتانیا نقش اصلی را ایفا کرده٬ روز پنجشنبه (۱۰ آذر) با انشعاب از سایر گروه‌های مهاجم به سفارت٬ خود را تنها مرجع رسمی در بیان مواضع اشغال کنندگان معرفی کرده است.

هفت تن از اعضای ارشد بسیج دانشجویی که «شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر» را تشکیل داده‌اند٬ بعد‌از ظهر پنجشنبه در پنجمین اطلاعیه خود اعلام کرده قصد دارد به استقبال کارکنان اخراج شده ایران از لندن برود.

روابط ایران با غرب بر سر حمله گروهی از «بسیجیان دانشجو» به سفارت بریتانیا به شدت تیره شده است.

روز پنجشنبه (۱۰ آذر) شماری از دیپلمات‌های کشور‌های غربی از «باغ قلهک» که روز سه‌شنبه مورد حمله واقع شده بود٬ بازدید کردند.

در واکنش به این اقدام٬ خبرگزاری مهر از تجمع گروهی از دانشجویان در ساعات آینده در برابر «باغ قلهک» خبر داده است.

مرتضی تمدن٬ رئیس شورای تامین استان تهران نیز اقدام برخی از سفرا و دیپلمات‌های خارجی در بازدید از «باغ «قلهک» را مشکوک و سئوال برانگیز خوانده است.

بسیج دانشجویی و گروهی از محافظه‌کاران طی دو روز گذشته حملات تندی متوجه بریتانیا و سایر کشور‌های غربی کرده و مواضع تندی علیه این کشور‌ها اتخاذ کرده‌اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates