03.12.2011

حداد عادل: خطر ورود اصلاح‌طلبان به مجلس جدی است

خودنویس: غلامعلی حداد عادل با اشاره به انتخابات آتی مجلس که در اسفند ماه برگزار می‌شود به اصول‌گرایان هشدار داد که مراقب باشند «آدم‌های ناصالح وارد مجلس نشوند». وی همچنین گفت اصلاح‌طلبان «هر زمان که فرصت را مناسب ببینند» در عرصه قدرت حضور پیدا می‌کنند.

عضو شاخص اصول‌گرایان با بیان اینکه هنوز «مجلس برای بسیاری جاذبه دارد» گفت نباید تصور کرد که اصلاح‌طلبان به نتایج جدیدی رسیده‌ و کنار کشیده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قانون، غلامعلی حداد، نماینده مجلس هشتم امروز در دومین مجمع عمومی کانون تربیت اسلامی با اشاره به انتخابات آتی مجلس و در خصوص رفتار اصلاح‌طلبان گفت: «بعد از دوران مجلس ششم تا مدتی احساس می‌شد که آقایان به نتایج جدیدی رسیده‌اند و در حرف‌هایی که در دوران اصلاحات و در مجلس ششم می‌زنند تجدیدنظر کرده‌اند، اما در انتخابات سال ۸۸ دیدیم که وقتی فرصت مناسبی برای حضور در رقابت‌ها یافته‌اند، حرف‌هایی بدتر از حر‌ف‌های اواخر دهه ۷۰ به زبان آوردند.»

حدادعادل با بیان اینکه «باید اتفاقات گذشته باید برای ما مایه عبرت شود» افزود که این خطر وجود دارد که مجددا اصلاح‌طلبان به حرکت درآیند و «جاذبه مجلس را ببینند» و به عرصه قدرت بازگردند؛ بنابراین «باید باور کنیم خطر جدی است».

وی سپس با متهم کردن اصلاح‌طلبان به شکاف در اردوی اصول‌گرایان گفت: «رقبای اصلاح‌طلب ما تلاش می‌کنند تا اصولگرایان به وحدت نرسند و این نیز یک امر بدیهی است که از موضع‌گیری‌های آنها در روزنامه‌های‌شان و در مجلس و در جاهای دیگر مشاهده می‌شود».

این نماینده مجلس با بیان این تلاش اصلاح‌طلبان افزود که به هرصورت باید مراقب بود تا «آدم‌های ناصالح وارد مجلس نشوند».

عضو شاخص اصول‌گرایان در پایان نیز اضافه کرد که به انتخابات بسیار «خوش‌بین» است و «به شخصه» می‌داند «که کل اصولگرایان می‌توانند مجلس صالح و کارآمدی پدید بیاورند».

گفتنی است انتخابات مجلس نهم در شرایطی در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود که هنوز سایه سنگین انتخابات دهم ریاست جمهوری و حوادث و سرکوب‌های پس از آن در فضای سیاسی کشور وجود دارد و اصلاح‌طلبان نیز با تعیین شروطی گفته‌اند که در صورت محقق نشدن این شرایط در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates