12.12.2011

در مراسم کردان رخ داد؛ پرتاب کفش به احمدی نژاد و سردادن شعارهای اعتراضی

انتخاب: فردی که با تلاش بسیار توانست خود را به ردیف جلوی مراسم سالگرد ، رساند و کفش خود را به سوی احمدی نژاد پرتاب کرد.وی پس از پرتاب کفش های خود، با فریاد بسیار، به شدت از وضعیت بیکاری در کشور انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کردان باز هم خبرساز شد؛ این بار نه حضور خود او که حاشیه های مراسم سالگرد درگذشتش، باعث شد نگاهها بار دیگر به سوی این نام دوخته شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ؛ همانطور که پیشتر رسانه ها اعلام کرده بودند احمدی نژاد برای شرکت در مراسم مرحوم کردان و البته افتتاح چند پروژه، امروز به ساری سفر کرد، اما سفر این بار وی با دفعات پیش، تفاوت مهمی داشت.

علي كردان وزير كشور دولت نهم بود كه مدتي كوتاه پس از رأي موافق مجلس به استيضاحش بر اثر بيماري سرطان درگذشت. محمود احمدي‌نژاد اما در قامت رييس دولت تا آخرين لحظات زندگي كردان از او دفاع كرد و حتي پس از مرگش نيز با انتقادات شديداللحن از مخالفانش آنها را به «همدستي با استعمار پير براي ضربه زدن به شخصيت او» متهم كرد.

شعارهای اعتراضی

در مراسم سالگرد علی کردان، جمعی در بخش هایی از سخنان رئیس جمهور شعارهایی می دادند .

افرادی که تقاضاهایی را در زمان سخنرانی رئیس جمهور مطرح می کردند و اعتراضاتی داشتند عمدتا تعدادی از کارگران اخراجی یکی از کارخانجات نساجی بودند که بیش از یک سال است حقوقی دریافت نکرده اند.

پرتاب کفش

فردی که با تلاش بسیار توانست خود را به ردیف جلوی مراسم سالگرد ، رساند و کفش خود را به سوی احمدی نژاد پرتاب کرد.

وی پس از پرتاب کفش های خود، با فریاد بسیار، به شدت از وضعیت بیکاری در کشور انتقاد کرد.

این در حالی است که براساس اخبار رسیده، کفش های پرتاب شده به احمدی نژاد برخورد نکرد.

ضرب و شتم و بازداشت او

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب”؛ “قاصد” در این مورد نوشته: مردم حاضر در این مراسم، ضمن سر دادن شعارهایی در حمایت از رییس جمهور کشو، به شدت فرد توهین کننده را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اما نیروی انتظامی، مانع ضرب و شتم شدید وی شده است.

در بررسی های اولیه مشخص شده که این فرد ، کارگر اخراجی یکی از کارخانجات نساجی است که بیش از یک سال است حقوقی دریافت نکرده بود.

به نوشته ی این سایت خبری، وی که 45 سال سن دارد، مدتی نیز به خاطر حمله به سیدمحمد خاتمی رییس جمهور سابق با تخم مرغ یا گوجه، در بازداشت به سر می برد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates