18.12.2011

مجری تلویزیون خطاب به شیرین عبادی: بهتره بری قرص​هاتو بخوری!

خبرآنلاین: احزاب و تشکل ها – ادبیات غیررسمی مجریان تلویزیون در بخش​های خبری، به روشی مرسوم بدل شده است.
به گزارش خبرآنلاین، علاوه بر آنکه بخش خبری 20:30 با ادبیاتی غیررسمی به انتقاد از چهره​های مختلف می​پردازد، بخش خبری 10:30 شبکه دو نیز با چنین ادبیاتی به بیان اخبار خود می​پردازد.
مجری این بخش خبری با اشاره به اظهارات اخیر شیرین عبادی که مدعی شده بود «کارکنان صداو سیما بازجویان زندان​ها هستند» گفت: مثل اینکه معاشرت با بهایی​ها وصهیونیست​ها عقل از سرت پرانده! بیچاره اون نوبلی که به تو دادند! خانم عبادی بهتره بری قرص​هاتو بخوری!
گفتنی است چند روز پیش شیرین عبادی در مقاله​ای در روزنامه وال استریت ژورنال، صدا و سیما را از شاخه​های وزارت اطلاعات نامیده و گفته بود که تعدادی از کارکنان آن “بازجویان زندان ها” هستند. او ادعا کرده که صدا و سیما مرکز “نفرت پراکنی” علیه فعالان جامعه مدنی، “اقلیت های مذهبی مانند بهائیان و صوفی‌های شیعه و روحانیون منتقد دولت” است.
عبادی همچنین از شرکتهای اروپایی خواسته است که از ارسال پارازیت روی امواج ماهواره ای شبکه های مخالف ایران ممانعت کنند. وی اخیرا به احمد شهید، گزارشگر سازمان ملل، توصیه کرد حالا که به داخل ایران دسترسی ندارد به عراق برود و از طریق منافقین – که عبادی آنها را «قربانیان حقوق بشری ایران» می خواند- در جریان وضع حقوق بشر در ایران قرار بگیرد. گزارش ضدایرانی احمد شهید هم نشان داد که او دست کم برخی از توصیه های عبادی را گوش کرده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates