28.12.2011

سایت محافظه‌کار «برهان»: هاشمی و احمدی‌نژاد رهبری را نشانه گرفته‌اند

دیگربان: سایت محافظه‌کار «برهان» نوشت محمود احمدی‌نژاد و اکبر هاشمی رفسنجانی به طور «مشترک» حمله به علی خامنه‌ای و «تضعیف» اصول‌گرایان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

این سایت محافظه‌کار روز سه‌شنبه (ششم دی) نوشته که احمدی‌نژاد و هاشمی «نوعی چالش‌زایی» را دنبال می‌کنند که هدف آن جایگاه رهبر جمهوری اسلامی است.

به نوشته سایت «برهان» ٬ بازنشر نامه بی‌سلام ۳۰ سال پیش برخی مقام‌های جمهوری اسلامی به روح‌الله خمینی در سایت هاشمی رفسنجانی «نوعی خط و نشان از جنس نامه‌ تهدید آمیز سال ۸۸ {هاشمی به خامنه‌ای} به شمار می‌‏آید.»

این سایت در ادامه افزوده تیم احمدی‌نژاد نیز تلاش می‌کند از سکوت رهبر جمهوری اسلامی در خصوص «جریان انحرافی» استفاده کرده و این جریان را ساخته و پرداخته «ذهن هاشمی و اطرافیانش» معرفی کند.

سایت «برهان» نوشته انتساب تمام منتقدین دولت به هاشمی از سوی تیم احمدی‌نژاد و سکوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این خصوص٬ هدفی جز «ایجاد شکاف میان اصول‌گرایان» ندارد.

به نوشته این سایت «جریان انحرافی ذاتاً بحران‌زا و بحران‌زی است و رادیکالیزه کردن فضا را برای اهداف خود مفید می‌‏داند. هاشمی نیز چندان از این فضا بدش نمی‌‏آید٬ چرا که خود را قهرمان موقعیت‌‏های بحرانی» می‌داند.

در هفته‌های اخیر تنش‌ها میان تیم احمدی‌نژاد و اکبر هاشمی رفسنجانی باردیگر افزایش یافته٬ به طوری که رسانه‌های نزدیک به احمدی‌نژاد حملات متعددی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کرده‌اند.

هاشمی رفسنجانی نیز در مقابل این حملات با انتشار برخی نامه‌های قدیمی و انجام برخی سخنرانی‌ها از علی خامنه‌ای خواسته در مقابل «انحراف» دولت احمدی‌نژاد سکوت نکند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates