31.12.2011

جنجال تازه حزب‌اللهی‌ها در شبکه‌های اجتماعی: حقوق سربازان جنگ نرم؛ ساعتی ۷ هزار تومان

دیگربان: اعلام حقوق «سربازان جنگ نرم» جمهوری اسلامی در فضای مجازی فارسی زبان منجر به بروز تنش‌هایی میان فعالان حزب‌اللهی و ارزشی شده است.

روز گذشته (جمعه نهم دی) پس از آنکه یکی از کاربران روحانی شبکه اجتماعی «فرند‌فید» اعلام کرد «سربازان جنگ نرم» برای هر ساعت فعالیت «هفت هزار تومان حقوق» دریافت می‌کنند٬ تنش‌ها میان کاربران یادشده در اینترنت افزایش یافت.

برخی کاربران حزب‌اللهی در شبکه اجتماعی «فرندفید» با انتقاد از نحوه فعالیت «سربازان جنگ نرم» در اینترنت آن‌ها را به خاطر دریافت این حقوق «حرام‌خوار» خواندند.

گروهی دیگر از کاربران نیز از انتشار این موضوع در عرصه عمومی انتقاد کردند که در ‌‌نهایت پس از جدال‌های لفظی٬ تمام پست‌ها و نظرات مربوط به این موضوع از اینترنت پاک شد.

این تنش در شرایطی رخ داد که چندی پیش سایت محافظه‌کار «جهاد‌ مجازی» افشاگری‌هایی درباره عملکرد «سربازان جنگ نرم» کرده بود.

«سربازان جنگ نرم» که عموم آن‌ها با نام مستعار در فضای مجازی فارسی زبان فعالیت می‌کنند حدود دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

این افراد با دریافت بودجه‌های قابل توجه از سپاه٬ بسیج و ارگان‌های دولتی اقدام به راه‌اندازی پروژه‌های مختلفی با عنوان «جنگ نرم» در فضای مجازی فارسی زبان می‌کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates