06.01.2012

اختصاصی/قسمتی از *گعده شیطانی مدعیان یقه چاک ولایتمداری

به گزارش رها پرس، در آخرین اخبار بدست آمده از جریان فتنه نقشه های شوم این جریان آشکار شده که بدون هیچ ویرایشی قسمتی از این مکالمات را به استحضار شما ملت آزاده می رسانیم.

در محفل پستویی جریان تزویری مطرح شده که ” اول خیال کردیم در آن مورد (بحث ۱۴۰ هزار سند) بلوف میزنند اما متاسفانه دستشان پُرِ پُر است. اگر کار را به موقع “تمام نکنیم” قطعا نه با همه آنها (اسناد) بلکه با ۱۰ برگ، ملت را به جان ما می اندازند. این مردک (اشاره به منتخب مردم) میخواهد کلکمان را هفته آخر بکند، باید دست جنباند وگرنه مجبوریم شبانه و با تغییر قیافه فلنگ را ببندیم. (خنده حضار)”

در همین گعده شیطانی نفر دیگری که مدعی اصولگرایی ناب است می گوید “مشکل ما سکوت اون باباست (اشاره به رهبری)، هر دیداری که داره تنم می لرزه که الان همه چیز رو خراب میکنه(تایید حضار)، امکان داره همین جور که حرم (مراسم ۱۴ خرداد) یا توی جمع بچه ها (اشاره به مراسم ۱۳ تیر و دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه) گفت، اینبار مستقیم بگه و همه چیز رو به هم بریزه (تایید حضار با کلماتی چون :آره ، دقیقا و…) یکی از افراد دیگر حاضر در جلسه می گوید ” خب! چه کار کنیم پس؟!” که وی ادامه میدهد “راهش فقط اینه که اینارو با همون چیزایی که توی این چند سال گفته، قشنگ و تمیز به هم بچسبونیم” فرد مذکور که سابقه قابل توجهی در بحث رسانه هم دارد و مدعی ولایتمداری است ادامه میدهد “نباید این حرفا بشه تایید حال حاضر طرف (اشاره به رئیس جمهور) بلکه باید اینجوری نشون داد که فلانی (اشاره به حضرت آقا) توی این چند سال اینجوری از این بابا (اشاره به رئیس جمهور) دفاع کرده و حالا منحرف شده، اینجوری سه تا حالت پیش میاد یا طرف میوفته که نور علی نوره یا مجبور میشیم بندازیمش که اگه طرفداری کرد (اشاره به حضرت آقا) زمینه سازی جمع کردن قضیه وجود داره یا اینکه میزنیم میندازیم و طرف (اشاره به حضرت آقا) تمکین میکنه. در اون صورت هم کار تمامه! کسی که ۷ سال پشت یه منحرف رو گرفته ، بصیرت و لیاقت حکومت داری رو نداره (تایید حضار همراه با تشویق کلامی).”

این تنها بخش بسیار اندکی از آن چیزی است که در اختیار سایت رهاپرس قرار گرفته و در صورت لزوم فایل صوتی یا حتی فایل های موجود تصویری بر روی سایت بارگزاری شده و در اختیار افکارعمومی قرار می گیرد.

به زودی بخش های دیگری از اینگونه مطالب به اقتضای شرایط بر روی سایت بارگذاری خواهد شد.

*)گعده در اصل قعده و واژه‌ای عربی است که به معنای نشستن، دوره گرفتن و دور هم نشستن است. در فرهنگ عربی به دور هم نشستن و گپ زدن، قعده، می‌گویند…

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates