07.01.2012

انگلیس قدرتمندترین ناوشکن خود را به خلیج فارس می فرستد/دیلی تلگراف: قدرت و تکنولوژی این ناو پیامی روشن به ایران است

خُسن آقا: تو گویی آخوندها این مرتبه جای سفت شاشیدن!
فیلیپ هاموند، وزیر دفاع انگلس به ایران هشدار داده است که هرگونه انسداد تنگه هرمز غیرقانونی و ناموفق خواهد بود. دیلی تلگراف در ادامه مدعی شد که این کشتی جنگی تکنولوژی جدیدی را همراه خود دارد که توانایی ساقط کردن موشک های ایران را دارد. این کشتی در طول چندین حمله ی همزمان، توانایی ردیابی، درگیر شدن و ساقط کردن بیش از 5 هدف است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیلی تلگراف در خبری تحت عنوان “نیروی دریایی انگلیس، قدرتمندترین کشتی و ناوشکن خود را برای مقابله با ایران به خلیج فارس می فرستد” نوشت: در بحبوحه افزایش تنش بین ایران و غرب، نیروی دریایی انگلیس، قدرتمندترین کشتی جنگی خود را به خلیج فارس اعزام می کند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی “انتخاب”، ایران تهدید کرده است که تنگه هرمز را ببندد. 17 میلیون بشکه در روز در سال گذشته از این تنگه عبور کرد.

به نوشته ی دیلی تلگراف، فرماندهان نیروی دریایی انگلیس معتقدند که استقرار ناو شکن”اچ ام اس درینگ” ، پیامی روشن به ایران است چرا که این ناو دارای قدرت شلیک و تکنولوژی بسیار پیشرفته ای است.

فیلیپ هاموند، وزیر دفاع انگلس به ایران هشدار داده است که هرگونه انسداد تنگه هرمز غیرقانونی و ناموفق خواهد بود.

دیلی تلگراف در ادامه مدعی شد که این کشتی جنگی تکنولوژی جدیدی را همراه خود دارد که توانایی ساقط کردن موشک های ایران را دارد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی “انتخاب”، چهارشنبه ی هفته ی اینده، این ناوشکن یک میلیارد پوندی، “پورتسومث” را ترک می کند. این ناو شکن، دارای پیشرفته ترین رادار دریایی دنیا را در اختیار دارد و قادر به ردیابی تهدیدات متعدد از سوی هواپیماهای جنگی و موشک ها است.

این کشتی با 190 خدمه با عبور از کانال سوئز وارد خلیج فارس می شود تا جایگزین ناو انگلیس “تایپ 23” شود.

هاموند، وزیر دفاع انگلیس گفت: حضور ما در خلیج ع ر ب ی کلید باز نگه داشتن تنگه ی هرمز است.

یک منبع نیروی دریایی به دیلی تلگراف گفت که در صورت لزوم، کشتی های دیگر از سوی انگلیس به خلیج فارس فرستاده می شود.

به نوشته ی دیلی تلگراف، این کشتی در طول چندین حمله ی همزمان، توانایی ردیابی، درگیر شدن و ساقط کردن بیش از 5 هدف است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates