10.01.2012

نخستین محاکمه رضا پهلوی در۲۰۱۲

خودنویس: امیرحسین موحدی: علی‌‌نژاد ادعا کرد که تحریم انتخابات به نفع رژیم است و از موضع رضا پهلوی پرسید ولی‌ اجازه پاسخگویی نداد. بنده قصد قضاوت در بار علت اینگونه مصاحبه‌ها را ندارم ولی‌ باز باید تکرار کرد آیا این همه عصبیت نسبت به یک فعال سیاسی آنهم به سبک برنامه پارازیت نشان از آن ندارد که محبوبیت رضا پهلوی بسیاری را نگران ساخته و تب الود به مهتاب بد می‌گویند آیا سزاور است به جای پرسیدن از برنامه‌ها و واکاوی خطوط فکری رهبران سیاسی آنها را به خاطر اشتباهات دیگران مورد تهاجم قرار دهیم

خانم علی‌‌نژاد در اولین مصاحبه رضا پهلوی در سال۲۰۱۲ ایشان را به جای پدرش مورد بازخواست قرار داد و رضا پهلوی را به خاطر اینکه دیگران ایشان را شاهزاده خطاب می‌کنند مورد عتاب قرار داد.

مصاحبه کننده تلاش کرد حتی سقوط دکتر مصدق را با فعالیت‌های اخیر رضا پهلوی مرتبط سازد. رضا پهلوی گفت که من هیچگاه خود را با لقبی معرفی‌ نکردم ولی‌ اینکه تلاش می‌کنیم شورای رهبری داشته باشیم حق همه هست. خانم علی‌‌نژاد، تیم رضا پهلوی را نامرئی خواند و ده‌ها سوال عصبی و گاه اهانت آمیز طرح کرد و به مجادله با رضا پهلوی تا پایان ادامه داد … ولی‌ با تکیه به این سخن رضا پهلوی که در پاسخ به مصاحبه کننده (که گفتند خیلی‌ها شما را به رسمیت نمی‌شناسند ) جواب داد آنها که باید به رسمیت قبول کنند ملت داخل کشور هستند بحث را ادامه می‌دهیم.

رضا پهلوی در این مصاحبه گفت که ما نباید روی همدیگر ضربدر بکشیم امروز ایران در خطر جنگ هست؛ اعدام؛ سنگسار و فقر میهن‌مان را در برّ گرفته ما باید یا با نظام باشیم یا علیه آن تغییر رژیم برای من اصل است. علی‌‌نژاد ادعا کرد که تحریم انتخابات به نفع رژیم می‌باشد و از موضع رضا پهلوی پرسید ولی‌ اجازه پاسخگویی نداد.

بنده قصد قضاوت در بار علت اینگونه مصاحبه‌ها را ندارم ولی‌ باز باید تکرار کرد آیا این همه عصبیت نسبت به یک فعال سیاسی آنهم به سبک برنامه پارازیت نشان از آن ندارد که محبوبیت رضا پهلوی بسیاری را نگران ساخته و تب الود به مهتاب بد می‌گویند. آیا سزاور است به جای پرسیدن از برنامه‌ها و واکاوی خطوط فکری رهبران سیاسی آنها را به خاطر اشتباهات دیگران مورد تهاجم قرار دهیم؟

اصلا خانم علی‌‌نژاد باید این سوال را از خود بپرسند، نه از رضا پهلوی که شما که هستید خانم علی‌‌نژاد ؟ ایشان رضا پهلوی هستند، همان که یک فرهنگ و تفکّر را رهبری می‌کنند و دارای پایگاه اجتماعی و تاریخی‌ غیر قابل انکار. لطفا این بار شما پاسخ دهید که کی‌ هستید؟ آیا روزنامه‌نگارید یا بازجوی دادگاه که فردی را که در زمان پدرش نوجوانی بیش نبود به خاطر پدرش با عصبانیت بازجویی می‌کنید؟

شاید این نوع روزنامه نگاری که استبداد حاکم را خرسند می‌کند یکی‌ از بدعت‌هایست که در این ۳۳ سال بر ما وارد شده من و بسیاری دیگر منتظر پاسخ خانم علی‌‌نژاد…

————

مطالب بلاگستان و کلیه مطالب رسیده از اعضا، معرف دیدگاه شخصی نویسندگان است نه سایت خودنویس.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates