17.01.2012

وقتی که آخوند مجبور به پیروی از ملت می شود: پیام تبریک به اصغر فرهادی به دنبال موفقیت چشم گیر فیلم جدایی نادر از سیمین

خاتمی: سید محمد خاتمی به دنبال کسب افتخار اثر ارزنده سینمایی اصغر فرهادی، کارگردان فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین با صدور پیامی این موفقیت را که نشانه موفقیت سینمای نجیب و ارجمند ایران است به اصغر فرهادی و همکارانش و جامعه هنری ایران تبریک گفت.

متن کامل این پیام را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای اصغر فرهادی
اثر ارزنده سینمایی جناب عالی که مورد اقبال گسترده مخاطب خوب و فهیم ایرانی قرار گرفت و در عرصه بین المللی نیز مورد توجه و سبب کسب افتخار برای شما و کشور عزیزمان شد، نشانه موفقیت سینمای نجیب و ارجمند ما و ظرفیت والای فرهنگی ملت بزرگوار ایران است و بیان گر آن که آثار اصیل هنری مرزها را در می نوردد.
امیدوارم همواره شاهد ظهور آثار برجسته و برتر در همه زمینه ها و عرصه های فرهنگی، هنری و علمی باشیم.
به جناب عالی و همه همکاران عزیزتان و به اهالی محترم سینما و هنر کشور خسته نباشید و دست مریزاد می گویم.

سید محمد خاتمی
۲۶ /۱۰ /۱۳۹۰

فیلم سینمایی “جدایی نادر از سیمین” به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی و با هنر نمایی لیلا حاتمی، پیمان معادی، ساره بیات، شهاب حسینی و جمعی از بازیگران سینمای ایران که در سال ۱۳۸۹ در جشنواره فیلم فجر موفق به کسب ۵ سیمرغ بلورین و ۲ دیپلم افتخار شد، در جشنواره های بزرگ بین المللی نیز خوش درخشید. در کنار ده ها جایزه بین المللی از جشنواره های مختلف در سراسر دنیا و نیز نامزدی دریافت جایزه اسکار، جدایی نادر از سیمین موفق به کسب خرس طلایی جشنواره فیلم برلین به عنوان بهترین فیلم و جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم خارجی شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates