21.01.2012

برادر آل حبیب ، این بار آرپیجی را سروته گرفتی!

اخبارمحرمانه: امیر ناصری

نمایشگاه مطبوعات بود. زیاد اسم آل حبیب رو شنیده بودم اما تا به حال او را از نزدیک ندیده بودم . او را با آرپیچی هایش می شناختم و همواره نوشته هایش را دنبال می کردم. در نمایشگاه با هم آشنا شدیم . ایشان هم اسم مرا از کامنت هایی که در سایت دولت ما می گذاشتم می شناخت. در مدت نمایشگاه مجموعا دو سه ساعتی را پای صحبت های این برادر عزیز نشستم. چنان با حرارت از دکتر و مهندس تعریف می کرد که من خودم را در مقابل او ناتوان دیدم – تا آن موقع خیال می کردم هیچ کس از من منحرف تر نیست- حتی یکبار در حضور چند نفر از وبلاگ نویس ها از جمله برادر عزیزم احمد آقا مطلبی را به نقل از یکی از آقازاده های امام خامنه ای مبنی بر رد جریان انحرافی گفت که به دلیل تاکید ایشان بر محرمانه بودن آن از ذکر آن خودداری می کنم. ماحصل گفتگوهای چندساعته ما این بود: جریان انحرافی چیزی بیش از توهمات عده ای از مغرضین نیست. البته ناگفته نماند که ایشان در همان زمان هم به برخی از سخنان جناب مهندس ایراد داشتند اما خیلی واضح نمی گفتند. از وضعیت بازداشت و مشکلاتی که برایش از طرف بچه های بالا درست شده بود صحبت می کرد. بعد از گذشت مدتی زمزمه ای پیچید که آل حبیب در جلسات جبهه پایداری رفت و آمد می کند و به خاطر همین موضوع و شایعات برخی از دوستان از دعوت کردن ایشان به جلسات خصوصی احتیاط می کردند. بنده با کمال احترام در مقابل دوستان موضع گیری می کردم و استدلال می کردم که ایشان فردی معتقد به دولت و شاکله مطلوب آن است.
زمزمه های حضور آل حبیب در جمع جبهه پای داری زیادتر و به همهمه تبدیل شد و برخی از دوستان در جلسات خصوصی به همدیگر در این خصوص هشدار و تذکر می دادند. یکی از شب ها آقای آل حبیب با بنده تماس گرفت و درباره این شایعات توضیحات مفصلی داد و حضور خودش را تکذیب کرد اما اصرار داشت تا دوستان حامی دولت نگاه جذب حداکثری به اعضای جبهه پایداری داشته باشند و مدام در انتقاد از نگاه تنگ نظرانه حامیان احمدی نژاد داد سخن می گفت. در یکی از شب ها متن مفصلی را برایشان ایمیل کردم و در آن تاکید کردم که اگر می خواهد به این شایعات خاتمه بدهد برای یکبار دیگر با دکتر تجدید پیمان کند و در مطلبی جدید نسبت خود را با دکتر و شاکله مطلوب دولت باز تعریف کند. فردای آن شب در جلسه همایش وبلاگ نویسان در پاسخی کنایه آمیز به جواب نامه شب قبل بنده عنوان کرد:(قریب به مضمون)
زمانی که همه از ترس انگ جریان انحرافی خوردن به لانه های موش خزیده بودند بنده یک تنه در مقابل دروغگویان و اتهام زنان ایستادم و از مهندس مشایی تمام قد دفاع کردم. بنده به جرم حمایت از دولت بازداشت شدم و در مقابل چشمانم همسرم را کتک زدند. به من اتهام جاسوسی را می زنند و مرا متهم به کار کردن در جبهه های مخالف دولت می کنند که بنده از همین جا همه این اتهامات را رد می کنم و…..
ایشان آنقدر در دفاع از خود و در تخریب اتهام زنندگان خود صحبت کردند که تقریبا همه قانع شدند که انشاءالله گربه بوده و یا سوء تفاهمی بیش نبوده است و می توان با ذکر صلوات غائله را ختم به خیر کرد. دو سه شب بعد از این جریان خواهر محترمی برای بنده پیغامی دادند که بیایید و ببینید که این آل حبیب رسما در زیر علم جبهه پایداری سینه می زند و بالاتر از آن نوحه خوانی کرده و دیگران را به سینه زدن تشویق می کند. من در جواب این خواهر گرامی گفتم نگران نباشید این راهی که دکتر شروع کرده راهی نیست که کسی بتواند در آن چهره حقیقی خود را پنهان کند. ما مامور به ظاهر هستیم و حق نداریم با توجیه خالص کردن جبهه حامیان دوبت اسلامی و بخاطر احتمال سقوط فردی در آینده همین الان او را ساقط کنیم. زمان همه چیز را نشان خواهد داد. گذشت تا اینکه خود آل حبیب دست به قلم شد و به همه شایعات پایان داد و دست آغشته شده به بیعت با مخالفین دکتر را به همه نشان داد.

برادر گرامی آل حبیب!
این بار آرپیچی خود را سر و ته گرفته اید! مطمئن باشید این آرپیچی که بدست گرفته اید به دکتر و یا شاکله مطلوب دولت و در راس آنها به جناب مهندس مشایی اصابت نخواهد کرد. این خود شما هستید که هدف گلوله های آرپیچی خواهید شد! دکتر را خدا رئیس جمهور کرد نه آل حبیب ها! آل حبیب ها به مدد آبروی دکتر و با سرمایه بی پایان اجتماعی او آرپیچی خریده و بردوش خود گرفتند و به خیال خود الان برای اصلاح دکتر و برگرداندن وی از انحراف شلیک می کنند.
امام با آن همه بزرگی و خدمت بزرگی که به اسلام کرد یک بار نگفت من. از هر ده کلمه ای که می گفت در هر ده تای آن می شد خدا را در لابلای کلماتش حس کرد. اما برادر گرامی به گواهی همه دوستان که شما را می شناسند از هر ده کلمه ای که می گویید هر ده تایش من هست و خدا در صحبتهای شما غایب همیشگی است! شما نیز به تبعیت از برخی از عزیزانی که در راس جبهه پایداری قرار دارند فکر می کنید که دکتر در اثر بصیرت افشانی های شماها توانست بر این جایگاه تکیه بزند و الان هم اگر به این بصیرت افشانی و آرپیچی زنی های خود ادامه بدهید می توانید مسیر انحرافی دولت را اصلاح نمایید. نه شما؛ نه مرجع فکری تان و نه ارباب حلقه های فکری برخی از موسسین نمی توانید محبتی که در دل امت آخرالزمان نسبت به خادمشان هست را از بین ببرید. احمدی نزاد را خدا رئیس جمهور کرد و اگر بخواهد می تواند مهندس را هم رئیس جمهور کند!

نکته آخر اینکه سخن دکتر را در همایش ۹ دی یادآوری می کنم که گفتند من به آن آقایی که همواره دولت را به انحراف متهم می کند پیغام فرستادم که:
اگر کسی ذره ای فکر کند که او در پیروزی احمدی نژاد تاثیر داشته است خدا او را در موقعیتی قرار خواهد داد که با دولت مخالفت کند و به خیال خود دولت را ساقط کند و به اطف خدا نخواهد توانست تا بفهمد که کاره ای نبوده است و هر چه بوده لطف خدا بوده است.
آل حبیب عزیز! بدان این گلوله های که بدستت می دهند تا از آرپیچی ای که احمدی نژاد بدستت داد شلیک بکنی ته مانده گلوله هایی هست که بر بروی آن نوشته شده:
Antiahmdinejad- made in israeel2005

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates