24.01.2012

آذربایجان به دو پیمان خود افتخار می‌کند

حزب مشروطه ایران: پیمان پاکمهروپیمان عارف دوایرانی آذری زبان واز خطه قهرمان آذربایجان ،دردو جبهه‌ میجنگند وهردو به عنوان فرزندان خلف ستارخان و بابک خرم دین مایه افتخارسر،سبزوطن هستند.

فرزندان دلاورآذربایجان،هم درجبهه‌ دفاع ازتمامیت ارضی میهنشان ایران ،وهم درنبرد با استبداد اسلامی حاکم برایران درکارزاری مدنی ،هرآنچه که داشته اند و دارند در طبق اخلاص نهاده اند .

نه شلاق و نه زندان و نه هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان تمامیت ارضی ایران ،هیچکدام مانع آن نشده اند که “پیمان‌های آذربایجان “از سر پیمان خویش در نبرد با ظلم و پاسداری از تمامیت ارضی ایران صرفنظرکنند.

آنها به تبعیت ازبابک خرمدین و ستار خان و باقر خان ،بر سر پیمانی که با مام میهن بسته اند وفادارند و ایران به آنها افتخار می‌کند و آذربایجان و آذربایجانی به دلیل داشتن چنین فرزندان میهن پرستی‌ به خود می‌بالد.
پس از احضار و دستگیری‌های مداوم و وارد کردن ضربات شلاق بر پیکر پیمان عارف اینک نوبت به پیمان دیگری از آذربایجان رسیده است.
پیمان پاکمهر روزنامه نگار و دیدبان حقوق بشر و عضو فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران ،روز سه‌ شنبه ۱۷ ژانويه در تبریز بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل گردید .

پیمان پاکمهر به واسطه فعالیت‌های حقوق بشری برای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی کاملأ شناخته شده بود .سایت تبریز نیوز به مدیریت ایشان ،یکی‌ از منابع خبری قابل اعتماد رسانه‌‌های دیداری و شنیداری بود که توسط رژیم فیلتر و تعطیل شده بود .

پیمان پاکمهر به دلیل فعالیت‌های خبری و حقوق بشری خویش نه تنها از سوی رژیم اسلامی مورد حمله قرار گرفته و می‌گیرد بلکه مغضوب تجزیه طلبان انگشت شمار خارج نشینی نيز هست که انتظار داشتند پیمان پاکمهر در اخبار خود حقایق را به سود آنها وارونه جلوه دهد ،اما پیمان پاکمهر بر سر پیمان پاک خویش ،حرمت قلم را هرگز به چنین پلشتی و زشتی‌هایی‌ نیآلود .

میتوانید گوشهٔ‌های کوچکی از سوابق کاری و کارنامه این روزنامه نگار جسور و شرافتمند تبریزی را در سایت تبریز نیوز ملاحظه فرمائید.
http://www.tabriznews.com/

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates