30.01.2012

جزئيات مراسم افتتاحيه به روايت دبير جشنواره فيلم فجر: فرش قرمز تغيير نام داد، ظاهراً آئين استقبال از عوامل فيلم‌ها در “كوچه انقلاب” نام جديد مراسم معروف “فرش قرمز” است!

سینما: سينماي ما- محمد خزاعي اعلام كرد:‌ آخرين فرصت تحويل نسخه نهايي فيلم‌ها به جشنواره‌ي فيلم فجر تا ظهر يكشنبه 9 بهمن خواهد بود. دبير سي‌امين جشنواره بين المللي فيلم فجر شب 7 بهمن به صورت تلفني با برنامه‌ «هفت» گفت وگو مي‌كرد، با بيان اينكه با پايان وقت اعلام شده براي تحويل كپي‌ها ـ جمعه 7 بهمن ـ 40 نسخه فيلم از 64 اثر تحويل جشنواره شده است، اظهار كرد: تعدادي هم بصورت ديجيتال تحويل شده و تا كنون 10 فيلم به دفتر جشنواره ارسال نشده كه پيش بيني مي‌كنيم پنج فيلم به دليل آماده نبودن از جشنواره خارج شود. بنابراين فيلم «زندگي خصوصي آقا و خانم ميم» سيد روح اله حجازي جايگزين خواهد شد و اميدوارم شرايطي فراهم شود تا «پريناز» بهرام بهراميان هم در جشنواره حاضر باشد.
وي در خصوص تغييرات در جدول نمايش فيلم‌ها نيز خاطر نشان كرد: اگر فيلم‌ها به دفتر جشنواره نرسد مجبوريم كه جدول جديد را اعلام كنيم.

فرش قرمز تغيير نام داد/ تبريك و تشكر سايت “سينماي ما” به دبير جشنواره
دبير جشنواره فيلم فجر با اشاره به برنامه‌هاي افتتاحيه جشنواره اظهار كرد: افتتاحيه باشكوهي در تالار وحدت در نظر گرفته شده كه 12 بهمن برگزار خواهد شد. در ابتدا آئين استقبال از عوامل فيلم‌ها را در كوچه انقلاب كه در محوطه باز تالار در نظر گرفته شده خواهيم داشت كه عوامل هر فيلم در دفاتر تهيه كنندگان حاضر خواهند شد و طي تشريفات خاصي به تالار وحدت منتقل مي‌شوند تا راس ساعت 18:30 مراسم آغاز مي‌شود و شاهد تحويل سال سينماي ايران باشيم.

به گزارش سايت “سينماي ما”، ظاهراً آئين استقبال از عوامل فيلم‌ها در “كوچه انقلاب” نام جديد مراسم معروف “فرش قرمز” است كه چندي پيش برگزاري آن در شكل محدود و براي افتتاحيه اكران فيلم‌ها توسط سايت “سينماي ما” با جنجال و حواشي مختلفي مواجه شده بود.
نكته مهم و قابل توجه در اين برنامه، شباهت چشمگير شكل برنامه‌ريزي و برگزاري احتمالي برنامه با شرايط و راه و روش برگزاري اين برنامه توسط “سينماي ما” است و تغييرات احتمالي در جزئيات برنامه اتفاق خواهد افتاد.
سايت “سينماي ما” با ابراز خوشحالي از اين اتفاق و تبريك و تشكر ويژه به خاطر اين اقدام جسورانه به دبير خلاق و مشاوران رسانه‌اي و متوليان برگزاري مراسم، در چند روز باقيمانده به برگزاري افتتاحيه جزئيات و حواشي و اظهارنظرهاي مختلف را درباره اين اتفاق فرخنده‌ي سينمايي منتشر خواهد كرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates