31.01.2012

تشکیل گروهکی خرابکار مشابه گروهک سید مهدی هاشمی / در صورت ادامه اخلال گری ها، رئیس جمهور جزئیاتی را با مردم در میان می گذارد

رهاپرس: روزنامه ایران با انتشار مقاله ای بسیار مهم و راهبردی از “محمد ساقیان”؛ از پروژه ۵ مرحله ای جبهه تزویر برای مهار قدرت انقلاب اسلامی پرده برداشته است. نکته حائز اهمیت در این یادداشت، اشاره به تشکیل گروهکی خرابکار نظیر گروهک مهدی هاشمی جنایتکار و همچنین معرفی پروژه “سیب دو نیم شده” توسط نگارنده است که در حقیقت بیانی تئوریزه از نسبت موهوم “لاله و لادنی” رئیس جمهور با مهندس مشایی است که پیشتر توسط افرادی چون ذوالنور و باهنر مطرح گردیده بود.

در مهمترین فراز این یادداشت آمده است:

«گروهک خرابکاری مشابه با گروهک سید مهدی هاشمی شکل گرفته است و این احتمال وجود دارد که در صورت افزایش اخلالگری های این باند، از سوی دکتر احمدی نژاد، مطالبی با مردم درمیان گذاشته شود.»

در شرایطی که روزنامه ایران بنا به برخی مصالح صرفا به انتشار بخش هایی از این یادداشت مبادرت کرده و ناچار به حذف بخش های مهمی از یاد داشت مذکور شده بود؛ متن کامل یادداشت “فتنه جدید” آقای ساقیان در اختیار رهاپرس قرار گرفته است:

پرده اول: طراحی پروژه «مجلس تقابلی»

از آنجاکه پروژه کلان «مهار احمدی نژاد» که در اصل مقدمه ای بر پروژه « مهار گفتمان انقلاب اسلامی» و « مهار رویکرد فکری ـ مدیریتی رهبر معظم انقلاب» می باشد، در فتنه ۸۸ به نتیجه نرسید، پروژه «مجلس تقابلی» به عنوان گام اول از طرح جدید برای تقابل و رودررویی مستمر طراحی شد.(گرچه متأسفانه در مجلس هشتم نیز به صورت پررنگتری نسبت به قبل شاهد آن بودیم)

اما این گام تنها گام اول از طرح جدیدبه شمار می رود و گام مهمتر آن « عدم تکرار مدل احمدی نژاد» در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ است که از سوی اتاق فکرهای آلوده داخلی و خارجی وابسته به مافیای قدرت و ثروت دنبال می شود.

پرده دوم: انتقال اتاق طراحی و فرماندهی عملیات از خارج به داخل

از آنجاکه همه طراحی های گذشته که عموما در خارج طرح ریزی شده بود به دلیل دوری از فضای کشور، در مرحله اجرایی به شکست انجامید، مدل «طراحی بومی ـ اجرای بومی»برگزیده شد.

لذا اتاق فکر عملیاتی پروژه از خارج به داخل منتقل و در چارچوب کلی که داده شده، طرح ریزی و عملیات به داخل سپرده شد تا موفقیت بیشتری را کسب نماید.

گفتنی است اتاق داخلی طراحی و فرماندهی عملیات برای ما کاملا شناخته شده است که به دلیل مصالح نظام تا زمان اذن رهبری حکیم انقلاب از معرفی آن خودداری اما اندک اشاره ای می نماییم که براساس اطلاعات، گروهک خرابکاری مشابه با گروهک سید مهدی هاشمی شکل گرفته است که توضیح درباره ابعاد و برنامه ریزی پیچیده، دقیق و در عین حال خطرناک آن را به آینده موکول می نماییم.

البته این احتمال وجود دارد که در صورت افزایش اخلالگری های این باند، از سوی دکتر احمدی نژاد، مطالبی با مردم درمیان گذاشته شود.

پرده سوم: پروژه « سیب دونیم شده»

«سیب دونیم شده» نام مهمترین مرحله طرح مورد اشاره است که در آن براساس الگوی “یک نیمه سیب کرم خورده (منحرف) »»» سرایت انحراف »»» نیمه دیگر؛ کرم خورده (منحرف)“ عمل می شود فلذا برای اثبات شدت کرم خوردگی نیمه اول و نتیجه گیری مبنی بر سرایت کرم خوردگی به نیمه دوم، هجوم بی امان بر نیمه اول در دستور کار قرار می گیرد تا اثبات سرایت کرم خوردگی به نیمه دوم به آسانی و سهولت صورت گیرد.

بر همین اساس همانگونه که فتنه ۸۸ با اسم رمز تقلب شکل می گیرد، فتنه ۹۰ با اسم رمز جریان انحرافی پا به میدان می گذارد.

حال روشن است که بر اساس مدل سیب دونیم شده، چرا اینقدر بر روی جریان موهوم انحرافی مانور رسانه ای داده می شود و تلاش بی وقفه ای صورت می گیرد تا شدت انحراف نیمه اول سیب(مهندس رحیم مشایی) اثبات گردد به گونه ای که بر اثر شدت تخریب ها و تهمت ها، کسی تردیدی به خود راه نمی دهد که وی منحرف است و در قدم بعدی بر روی سرایت انحراف به نیمه دیگر سیب( دکتر احمدی نژاد) عملیات روانی و رسانه ای صورت می گیرد تا اسم رمز جریان انحرافی از این پس شخص رئیس جمهور را نیز در بر بگیرد.

پرده چهارم: همصدایی بی سر و صدا !

در این مرحله رسانه های داخلی به شکلی بی سابقه و عجیب، کاملا همگام و همصدا با رسانه های خارجی و ضد انقلاب، تحلیلی مشترک و حرفی واحد را به صورت مشابه القاء می کنند. صحنه آنچنان خوب طراحی شده است که روزنامه های مدعی اصولگرایی و اصلاح طلبی شامل کیهان، جوان، اعتماد، شرق و سایر رسانه های مکتوب در کنار نقش محوری سایت های خبری شامل فارس، مهر، مشرق، رجا، خبرآنلاین، جوان آنلاین، تابناک، اعتدال، جهان، الف و … بدون آنکه بفهمند و شاید هم عالمانه ولی بی سر و صدا(!) با BBC و VOA و سایت های وابسته به فتنه گران موج سبزی حرف واحدی می زنند: مشایی ـ احمدی نژاد خیلی منحرفند!

این کار رسانه ای باید تا جایی ادامه یابد که اگر احمدی نژاد گفت:”الآن روز است”، همه بگویند:”نه! شب است!”؛ یعنی القاء شود که اولا نیمه اول سیب به شدت آلوده است و ثانیا خرابی نیمه اول به طور کامل به نیمه دوم سرایت یافته است.

برای این منظور، پروژه ای یکساله از اسفند ۸۹ تا اسفند ۹۰ کلید می خورد که مهمترین مراحل روی داده در این مقطع زمانی با صرف نظر از هزاران خبر و تحلیل کم اهمیت تر دیگر به این شرح است:

حمله عجیب به جشن جهانی نوروز که سال پیش از آن مورد تأیید و قدردانی رهبر انقلاب واقع شده بود و مقایسه آن با جشن ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی! و اتهام گسترده ملی گرایی و باستانگرایی!

متهم کردن دولت به دست داشتن در تولید و انتشار CD غیر قابل تأیید “ظهور نزدیک است”

انحراف در عقاید مهدویت، اعتقاد به آغاز ظهور صغری، عدم نیاز به ولی فقیه در این دوران و ارتباط مستقیم با منبع فیض!

خبرسازی گسترده پیرامون انحراف فکری ـ اعتقادی، لیبرالیسم فرهنگی، اباحه گری و اتهام فساد اخلاقی به اطرافیان رئیس جمهور

هجوم بی امان به دولت با ایراد اتهام فساد گسترده اقتصادی در پروژه های مختلف و سوء استفاده از بیت المال و از همه تأسف بار تر متهم کردن دولت به ایفای نقش پشت پرده در فساد بانکی مشهور به اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومانی

ادعای شرم آور ارتباط تنگاتنگ شخص رئیس جمهور و اطرافیانش با رمالان، جنگیران، ساحران و دخالت دادن آن ها در تصمیم گیری ها و به دنبال آن ایراد اتهام فراماسونری

ادعای بی پایه و اساس ضدیت با ولایت فقیه، ضدیت با روحانیت، تقابل با علما و باور به اسلام منهای روحانیت

متهم کردن اطرافیان رئیس جمهور به جاسوسی و ارتباط با بیگانگان

موج سازی رسانه ای مبنی بر پیوند جریان موهوم انحرافی با جریان فتنه و اجرای طرح های مشترک برای انتخابات مجلس و هزینه کردن میلیاردها تومان اموال بیت المال و پول های نامشروع برای کسب کرسی های مجلس

بازی رسانه ای کسل کننده با موضوع طرح سؤال از رئیس جمهور (در حالی که این امر با استقبال ایشان مواجه شده است) و القای قانون گریزی دولت و رئیس جمهور

و …

پرده پنجم: آشفته سازی منطقه ای و ناکارآمد سازی الگوی ایران

پس از خیزش عظیم مردمی در کشورهای منطقه و سرنگونی پی در پی حکومت های دیکتاتوری وابسته به استکبار و نیز آغاز جنبش ضد سرمایه داری در غرب در قالب کلی بیداری اسلامی ـ انسانی(فطری)؛ اردوگاه استکبار که از الگو شدن و نفوذ گفتمانی انقلاب اسلامی ایران می ترسید، با آشفته سازی فضای داخلی در ایران و کشورهای همپیمان ایران در بلوک مقاومت شامل لبنان، عراق و بویژه سوریه تلاش کرد تا از زیان های فراوان وارده بر خود بکاهد و هزینه هایی را بر بلوک مقاومت تحمیل نماید.

حوادث بچگانه و ابتر ۲۵ بهمن ۸۹ از سوی سران بد عاقبت فتنه و کشمکش های سیاسی ماه های اخیر در ایران ، هجوم رسانه ای ـ نظامی به سوریه، فشار سیاسی و بین المللی بر لبنان و ایجاد نزاع های سیاسی و تشدید فعالیت های تروریستی در عراق و … که با کمک سخاوتمندانه نوکران منطقه ای از قبیل آل سعود، رژیم های بحرین، اردن، قطر و امارات و غفلت جبران ناپذیر ترکیه که با همراهی سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی غرب و رژیم صهیونیستی به اجرا در آمد، با هدف برهم زدن تسلط روانی ایران و آشفته سازی متحدانش و از همه مهمترمخدوش سازی الگوی بی بدیل نظام مقتدر جمهوری اسلامی و در چارچوب کلی مهار و مشغول سازی احمدی نژاد به درگیری های بی حاصل سیاسی در داخل به اجرا گذاشته شد.

متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر و صدور قطعنامه شورای حقوق بشر، متهم کردن ایران به طراحی ترور سفیر عربستان در امریکا و صدور قطعنامه سازمان ملل با هدف شعله ور سازی درگیری های مذهبی در منطقه (که در عراق، لبنان، پاکستان، افغانستان و بحرین نیز به اجرا درآمد)، ادامه فشار ها در موضوع هسته ای در آژانس بین المللی انرژی اتمی و ترور دانشمندان ایرانی و … قطعات دیگر این پازل است.

در این میان ورود مشکوک عده ای از تجمع کنندگان مقابل سفارت انگلیس به داخل سفارتخانه(که به دلایل امنیتی و اطلاعاتی آن را تشریح نمی کنیم) اقدامی بود که بهره ای را نصیب غرب کرد اما با لطف الهی بلافاصله با شکار هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین امریکایی که حیرت جهانی را به دنبال داشت، خنثی شد.

حمله بی امان و بی منطق رسانه ای به دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه به بهانه انفعال(که از سوی رهبر انقلاب رد شد) و یا به بهانه دخالت های غیر قانونی اطرافیان رئیس جمهور در امور این وزارتخانه، امری بی سابقه بود که با توصیفات فوق، قضاوت درباره آن را به عهده خوانندگان گرامی می گذاریم.

پرده ششم: بی ثبات سازی اقتصادی

افزایش ناگهانی تحریم های غرب بر ضد ایران و تصویب تحریم بانک مرکزی و نیز زمزمه های تحریم نفتی ایران در کنار ایجاد اختلال هدفمند در بازار ارز ، بازار سکه و طلا و نیز تلاش گسترده برای اخلال در بازار ارزاق عمومی و معیشت مردم به بهانه هدفمندی یارانه ها که به فضل الهی به خوبی از سوی دولت مدیریت شد؛ قطعه های دیگر این پازل طراحی شده است که در قالب بی ثبات سازی اقتصادی پیگیری می شود.

القای فلج شدن تولید و نابودی صنایع، هجوم به آمارهای رسمی و دروغ شماردن آن ها با هدف بی اعتماد کردن مردم، تخریب ناجوانمردانه مدیران اقتصادی کشور در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، سیاه نمایی از هدفمندی یارانه ها برای ایجاد نارضایتی مردم، قدم های دیگری است که در این راستا برداشته شده است.

اما در این بین، زدن شاهرگ اقتصاد کشور و اعتماد مردم با موج سازی و مانور رسانه ای بی وقفه بر روی به اصطلاح اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی و متهم کردن دولت و تضعیف نظام بانکی، قطعه اصلی پازل در این بخش محسوب می شود.

در نهایت القای دشمن پسند اثرگذاری جدی تحریم ها، مسئله دیگری است که از سوی دشمنان آگاه و دوستان نادان و غافل به عنوان جمع بندی طراحی فتنه ۹۰ در بخش اقتصادی در دستور کار است.

پرده هفتم: دست قدرت خدا…

تردیدی نیست که دست قدرت خدا با حضور دشمن شکن همراه با بصیرت مردم در صحنه های گوناگون انقلاب و بویژه در صحنه انتخابات مجلس و نیز هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، خواب های دشمن را تعبیر نخواهد کرد.

دست قدرت خدا، دعای امام عصر(عج) و اخلاص، عدالت و تقوای کم نظیر سکاندار مظلوم و حکیم انقلاب اسلامی، همه طراحی های شوم اتاق های فکر آلوده را برهم خواهد زد و فتنه ۹۰ نیز مانند فتنه ۸۸ همراه با سران و طراحانش به زباله دان تاریخ می پیوندد و باقی می ماند درس ها و عبرت هایش!

فتنه ۹۰ نیز همانند هر فتنه ای، ریزش ها و رویش هایی به دنبال دارد اما ریزش های بی سابقه این فتنه به دلیل دنیا طلبی، قدرت طلبی، بی تقوایی ریشه دوانده در محافل سیاسی و رسانه ای و اعتماد بی جا به کسانی است که معیار مناسبی برای شناخت حق و باطل نیستند بلکه باید خود با حق سنجیده شوند که امیر المؤمنین فرمود:” إن الحق لا یعرف بالرجال؛ إعرف الحق، تعرف أهله” و البته رویش هایی که در آینده سربر می آورند.

این فتنه که البته بعید است همانند فتنه ۸۸ به اغتشاش خیابانی منتهی شود و در عرصه نرم افزاری ـ رسانه ای و سیاسی ـ اقتصادی رخ نمایی می کند، عرصه امتحان کسانی است که عمدتا از فتنه ۸۸ سربلند و روسفید بیرون آمدند و برای همین است که به مراتب سخت تر و پیچیده تر است.

امید است اصولگرایان حقیقی با برداشتن نقاب از چهره اصولگریزان مدعی اصولگرایی که دقیقا پا جای پای اصلاح ناپذیران مدعی اصلاح طلبی گذارده اند، حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی به رهبری نائب حکیم و عادل امام عصر(ع) را سرعت بیشتری بخشند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates