03.02.2012

وقتی شاهد از یک خبرگزاری خاص می رسد / تحلیل های سرمنقلی ارزش پاسخ ندارد

رهاپرس: قریب به یک ماه پیش سایت رهاپرس با هدف آگاه سازی افکار عمومی قسمتی از گعده شیطانی مدعیان اصولگرایی را منتشر کرد و پس از آن در تاریخ ۱۶ دی ماه طی گزارش دیگری به طراحی های خطرناک یک جریان خاص برای ضربه زدن به نظام اشاره داشت.
در قسمتی از گزارش فوق به متن صحبت های محفلی یکی از نمایندگان فعلی مجلس اشاره شده بود که در آن وی با اشاره به موضع سکوت رهبری از شکسته شدن این سکوت اظهار نگرانی کرده بود.
با مکر الهی در کمتر از یک ماه خبر فوق الذکر به صورت علنی و در قالب مصاحبه با سایت فارس تایید شد.
محمد رضا باهنر در قالب این مصاحبه با اشاره به جریان موهوم انحرافی آنها را با خوارج مقایسه کرده و به صراحت از احتمال برخوردی سخن می گوید که حضرت امیر با امثال این گروه داشت!
وی درقسمتی دیگری از مصاحبه بر نابودی این عده و نبود آنها پس از دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد، آن هم اگر به پایان دوره برسد، سخن به میان می آورد تا تاییدی باشد بر آنچه سایت رهاپرس حدود یک ماه پیش به آگاهی خوانندگان خود رسانده بود.
رهاپرس با عرض پوزش به پدرخوانده مجالس یادآور میشود، شان ملت شریف ایران بالاتر از آن است که به تحلیل های سرمنقلی جناب عالی پاسخ سریع بدهند، اما شما باید پاسخ خود را در قالب آرایی که در صندوق های رای در تایید شما ریخته می شود دنبال کنید که قطعا آنجا جواب در خور شان خود را دریافت خواهید کرد

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates