12.02.2012

تیم رئیس دولت دهم: احمدی‌نژاد حرف بزند آقازادگان بی‌‌آقا می‌شوند

دیگربان: سایت نوپای «عمارپرس» نمایندگان مجلس را «دزدان خانه ملت»٬ «منافق» و «مفسد» خواند و اعلام کرد با افشاگری‌های احمدی‌نژاد «آقازادگان بی‌آقا و دزدان خانه این ملت بی‌خانه» خواهند شد.

«عمارپرس» چند روز پس از آنکه طرح سئوال از رئیس دولت دهم در دستور کار مجلس قرار گرفت٬ هشدار‌های بی‌سابقه‌ای به نمایندگان و سایر مقام‌های جمهوری اسلامی داده است.

این سایت نمایندگان مجلس را متهم کرده با همدستی «صهیونیست و استکبار جهانی آمریکای خونخوار» طرح سئوال از احمدی‌نژاد را به جریان انداخته‌اند.

«عمارپرس» نمایندگان مجلس را «ایادی اسرائیل در مجلس» و «خائن به ملت» معرفی کرده که «در آتشی که افروخته‌اند گرفتار خواهند آمد و دودمانشان خواهد سوخت.»

به نوشته این سایت «آن‌ها {نمایندگان} خود به خوبی می‌دانند که اگر رئیس جمهور پایش را به مجلس بگذارد و لب به سخن بگشاید دیگر، کشور و مردم‌‌ همان کشور و مردم قبل از سخنان او نخواهند بود.»

«عمارپرس» در عین حال به نمایندگان مجلس هشدار داده است: «صبر ایوب‌وار محمود احمدی‌نژاد رو به پایان است و روزی که او به مجلس آید، روز مباهله است.»

این سایت اضافه کرده است: «احمدی‌نژاد، این شمشیر تیز ولایت و سرباز مخلص حضرت قائم، در آن روز ماموریت الهی خود را به انجام خواهد رساند و پرده از چهره بسیار از منافقین برخواهد کشید.»

سایت «رهاپرس» نیز در یادداشتی تهدید‌آمیزاعلام کرده که مردم در انتظار «افشاگری تاریخی و مناظره گونه احمدی‌نژاد» در مجلس باشند.

تنش‌ها میان حامیان علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد که از اردیبهشت ماه امسال به صورت رسمی آغاز شده٬ به فاصله سه هفته مانده به روز ۱۲ اسفند٬ زمان برگزاری انتخابات نهم مجلس رو به افزایش است.

هر دو جریان محافظه‌کار روز‌های منتهی به زمان برگزاری انتخابات را «بحرانی» و «سرنوشت‌ساز» خوانده و یکدیگر را متهم به راه‌اندازی «فتنه‌ای عظیم» می‌کنند.

در این میان احمدی‌نژاد نیز پس از سال‌ها تلاش نمایندگان منتقد دولت‌های نهم و دهم به منظور پاسخگویی به مجلس فرخوانده شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates