17.02.2012

خطاب خامنه‌ای به مجلس خبرگان به روایت عباس نبوی: اجازه نمی‌دهم خبرگان در کارهای من دخالت کند

دیگربان: عباس نبوی، رئیس موسسه تمدن و توسعه اسلامی می‌گوید علی خامنه‌ای در آخرین دیدار خود با نمایندگان مجلس خبرگان گفته که اجازه نخواهد داد آنها در کارهای وی دخالت کنند.

آقای نبوی این مطلب را در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله بیان کرده و افزوده رهبر جمهوری اسلامی در این دیدار به نمایندگان مجلس خبرگان گفته است آن‌ها تنها باید بر «شرایط رهبری» نظارت کنند.

این روحانی ادامه داده در این دیدار علی خامنه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس خبرگان گفته است: «اول شما بررسی می‌کنید که رهبری بر این شرایط باقی هست یا خیر، اگر باقی هست آن وقت در مورد خرده‌ریز‌ها نمی‌پذیرم که شما وارد جزئیات شوید.»

به گفته نبوی٬ آفای خامنه‌ای همچنین افزوده که «این‌که بگویید شرایط هست و کاملا وجود دارد، اما ما می‌خواهیم درباره این موارد که مثلا چرا این آقا را به فلان سمت برگزیدید و چرا به فلانی اجازه داده‌اید، من نمی‌پذیرم که شما بخواهید وارد شوید و دخالت کنید.»

نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به ریاست محمدرضا مهدوی کنی٬ شهریور ماه امسال پس از پایان اجلاس خود با علی خامنه‌ای دیدار کرده بودند.

از این دیدار٬ سایت رهبر جمهوری اسلامی تنها بخش‌هایی از سخنان علی خامنه‌ای را منتشر کرده بود.

در دو سال گذشته که انتقاد‌ها از عملکرد رهبر جمهوری اسلامی افزایش یافته است٬ مجلس خبرگان نیز با انتشار اطلاعیه‌هایی اعلام کرده که صلاحیت رهبری علی خامنه‌ای را همچنان تائید می‌کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates